11 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه سازمانی یک پیشنهاد ویژه

هدیه سازمانی یک پیشنهاد ویژه

در بین شاخه های مختلف هدایا، هدیه سازمانی یکی از مهم ترین انواع هدایا می‌ باشد، چرا که در هدیه سازمانی یک سازمان، نهاد و یا ارگان در یک سو قرار داشته و در سوی دیگر مدیریت یک مجموعه یا همکاران همان مجموعه و یا سازمان های طرف همکاری و قرارداد حضور دارند.
هدیه سازمانی به صمیمیت هدیه دوستانه یا فردی و شخصی نیست، هدیه سازمانی در ذات خود دارای نوعی رسمیت و تشخص است که آن امر ایجاب می‌ نماید، هنگام انتخاب هدیه به آن توجه و دقت کافی مبذول داشته شود و علاوه بر این ویژگی هدیه سازمانی دارای مشخصات مهم دیگری نیز می باشد و آن این که هدیه سازمانی باید دارای اصالت باشد. کالایی باشد که آن کالا دارای هویت مشخص، معتبر و شناسنامه و به عبارتی پیشینه باشد. علاوه بر وجه کاربردی، زیبا و ویژه باشد، ترجیحاً از کالاهای تولید داخل بوده که در کلیت آن کمکی به رشد تولید ملی و تبعات آن باشد، هدیه سازمانی حتماً می بایست در بسته‌ بندی و پوشش شکیل و وزین عرضه شود، بسته‌ بندی ای هم شأن هدیه گیرنده و هدیه دهنده داشته باشد تا اعتبار و وزن هدیه بالاتر رود، هدیه سازمانی ترجيحاً باید همراه با متن یا لوگوی تشکرآمیز همراه با نام و سمت هدیه گیرنده و نیز مجموعه مطلوب ایشان تقدیم گردد.
در میان عرصه‌ های مختلف موجود جهت انتخاب هدیه، یقیناً عرصه صنایع دستی ایران مهم ترین و شایسته ترین عرصه ای است که در آن می‌ توان هدایایی با ویژگی های فوق جهت تهیه هدیه سازمانی تهیه نمود.
صنایع دستی ایران با تنوع پرشمار محصولات و سرشاخه های متکثر همچون : خاتم‌ کاری، فیروزه کوبی، نقره، نقره نما، منبت، معرق، مس و نقاشی، قلم زنی، میناکاری، فرش، گلیم، تابلو فرش دست بافت، سفال، سرامیک، شیشه، الماس تراش، حکاکی مس، حکاکی چوب و… گزینه ای بسیار مناسب جهت انتخاب هدیه سازمانی است، به ویژه هدیه سازمانی ویژه نوروز، چرا که رسم است در پایان سال مجموعه های مختلف به همکاران در مجموعه های خود و یا رابطین و شرکت‌های طرف همکاری هدایایی را ویژه نوروز اهدا می نمایند و خوشبختانه در سالیان اخیر شاهد رشد روز افزونی در زمینه انتخاب هدیه سازمانی از سوی مؤسسات و ادارات دولتی و خصوصی از حوزه صنایع‌ دستی ایران هستیم.
در این راستا از حوزه اصیل و زیبایی خاتم‌ کاری به عنوان یک هدیه سازمانی و اداری مناسب، ساعت های خورشیدی و دیواری خاتم کاری پیشنهاد می گردد.
این ساعت های نفیس و کاربردی هم به صورت تمام خاتم در ابعاد و اشکال گوناگون و یا ترکیبی از خاتم و مینا و نگارگری عرضه گردیده است که بسیار هدیه ای برازنده و ارزنده می باشد.

خرید صنایع دستی برای هدیه شب یلدا

هفت گردون خیال و هدیه سازمانی شکیل

بازرگانی هفت گردون خیال در راستای تدارک ویژه جهت هدایای مورد نیاز سازمان ها، ادارات و مؤسسات دولتی و خصوصی به ویژه هدایای نوروزی همچنین جهت سایر افراد و آحاد جامعه با طراحی و ساخت پکیج های انحصاری، وزین و نفیس از مجموعه محصولات صنایع دستی خود از حوزه‌ های مهم صنایع دستی همچون خاتم کاری، میناکاری، فیروزه کوبی، مس و پرداز و… گامی مهم و بنیادین برداشته است.
این پکیج های ویژه در بسته‌ بندی‌ های شکیل و مستحکم ارائه گردیده که زیبایی دو چندانی به هدیه بخشیده است.
این پکیج ها در زمینه‌ هایی همچون : هدیه مدیر، هدیه رئیس، هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدیه سازمانی، هدایای تبلیغاتی، هدایای مناسبتی، بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، محصولات وی آی پی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدیه ویژه و… دارای کاربردی خاص و شایان توجه بوده و بازخوردی بسیار شایسته و قابل توجه داشته است. وبسایت جامع هفت گردون خیال با ارائه گلچین پیشنهادات انحصاری یاریگر شما متقاضیان عزیز در انتخاب و تهیه هدایای مورد نظرتان می باشد.

ست سنبلدان خاتم کاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.