08 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه لوکس چی خوبه

هدیه لوکس چی خوبه

آیا با صنایع دستی ایران می توان هدیه ای به روز داد؟ می‌ توانیم هدیه لوکس مورد نیاز خود را از این عرصه انتخاب نماییم؟ آیا آن گونه که در بعضی از اذهان است صنایع دستی ایران و محصولاتش قدیمی هستند و در گذر زمان دچار هیچگونه خلاقیت، نوآوری و به روزرسانی نگردیده اند؟ یا غیر از این است؟
اما حقیقت امر ورای این امر است و باید با افتخار عنوان نمود که صنایع دستی ایران به مثابه ارگان یا موجودی زنده عمل نموده و ضمن حفظ اصول بنیادین و اساسی حاکم بر ذات صنایع دستی دست به خلاقیت و نوآوری در اکثر عرصه های متنوع و گوناگون صنایع دستی ایران زده است و در نتیجه در بسیاری از شاخه‌ های مهم صنایع دستی ایران شاهد ارائه محصولات و هدایایی به روز هستیم که مطابق با نیاز، سلیقه و پسند مخاطبین امروزی می‌ باشد. حوزه های مهم صنایع دستی ایران شامل : خاتم‌ کاری، فیروزه کوبی، مس و پرداز، مس و نقاشی، منبت، معرق، ترمه، قلمکار، قلمزنی، فرش و گلیم دست بافت، سفال، سرامیک، میناکاری، شیشه، حکاکی مس، حکاکی چوب، الماس تراش، زیورآلات مدرن و سنتی دست ساز و… در هر کدام از این حوزه‌ ها ما شاهد ارائه هدیه لوکس می باشیم که برای مخاطبین با سلیقه های خاص طراحی و عرضه گردیده اند.
از جمله شاخه‌ های مهم صنایع دستی که می‌توان آن را به نوعی هدیه لوکس شاخه صنایع دستی ایران نامگذاری نمود، فیروزه کوبی است که به واسطه استفاده از سنگ های فیروزه اصیل و اصل نیشابور در محصولات آن دارای اعتبار و وجهه خاصی در بین مخاطبین به ویژه سلیقه های لوکس پسند می باشد، به عنوان نمونه سنبلدان های فیروزه کوبی یکی از لوکس ترین و زیباترین سنبلدان های ارائه شده از حوزه‌های مختلف صنایع دستی ایران و اصفهان است که دارای بازخورد و وجه مناسبی در بین آحاد و اقشار جامعه می‌ باشد.

صنایع دستی تلاقی هنر و صنعت

هفت گردون خیال و عرضه هدیه لوکس

هفت گردون خیال همواره یکی از دغدغه های همیشگی اش در طی حیات کاری خود ارائه هدایایی خاص و لوکس بوده است، که تمامی مخاطبین را راضی نگاه داشته و بتواند پاسخگوی تمامی سلیقه ها حتی با سلیقه های خاص و لوکس باشد، در این راستا با طراحی و ساخت پکیج هایی چند منظوره و ارائه تمامی آنها در وبسایت جامع خود جهت رؤیت، مشاهده و انتخاب متقاضیان گرامی گامی اساسی و رو به جلو را در این راستا برداشته است.
پکیج‌ های مناسب برای حوزه‌ هایی همچون : هدیه مدیر، هدیه رئیس، هدیه سازمانی، بسته های اقتصادی، محصولات وی آی پی، محصولات آنتیک، هدیه خاص، هدیه ویژه، هدیه اداری، هدایای تبلیغاتی و…
با رجوع به وبسایت جامع هفت گردون خیال و تهیه هدایای مورد نیاز خود از میان صدها پیشنهاد متفاوت تجربه ای نوین را در کارنامه خود به ارمغان بیاورید.

پیرامون خرید صنایع دستی

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.