10 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > هدیه لوکس قندان خاتم

هدیه لوکس قندان خاتم

صنایع دستی ایران با قدمت دیرینه و هویت مستقل و جذاب دارای زیر مجموعه های متنوع و متکثری می باشد.
هر کدام از گرایش های گوناگون آن دارای طیف وسیعی از محصولات خاص و مختلف است که می‌توان در مناسبت‌ های گوناگون از میان آن دست به انتخاب زد و هدیه مورد نظر خود را تهیه نمود. زیرمجموعه های صنایع دستی ایران بالغ بر صدها عنوان ثبت شده می باشد و جای جای این دیار هنرخیز هر کدام به زیور صنعت هنری خاص آراسته و سرآمد است.
از جمله مشهورترین شاخه‌ های صنایع دستی ایران دست‌ کم می‌توان به عناوینی همچون خاتم کاری، میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه، میناکاری روی طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی برنج و میناکاری روی چوب، نقره نما، فیروزه کوبی، مس و پرداز، مس و نقاشی (ابداعی هفت گردون)، منبت، معرق، سفال، سرامیک، شیشه، قلمزنی، ترمه، قلمکار، فرش، گلیم و تابلو فرش دست بافت، انواع زیورآلات سنتی همچون میناکاری روی طلا و میناکاری روی نقره و… اشاره نمود که پوشش دهنده طیف وسیعی از محصولات و هدایای مختلف می باشند.
یکی از شاخه‌ های سرآمد، گسترده و پر محصول صنایع دستی ایران شاخه خاتم کاری است که به شایستگی توانسته است جایگاه والایی چه در سطح داخلی و چه در سطح بین‌ المللی برای خود به ارمغان آورد.
خاتم کاری بر زیرساخت های متفاوتی همچون مس چوب و… عرضه میگردد. همچنین محصولات این شاخه مهم از صنایع دستی ایران دارای تنوع فوق‌ العاده‌ای است که کمتر حوزه ای در صنایع دستی ایران همچون خاتم توانسته است این چنین تنوع و تکثری را ایجاد نماید. همچون انواع محصولات و ادوات خانگی و مورد مصرف در زندگی روزمره مثل شیرینی خوری، شکلات خوری، گلدان، شمعدان، سرویس چای خوری و سرویس شربت خوری، انواع ست های اداری و مدیریتی، محصولات فرهنگی و معنوی همچون قرآن خاتم و رحل خاتم، محصولات سرگرمی و ورزشی همچون شطرنج و تخته نرد، محصولات ترکیبی، تزئینی و دکوراتیو همچون انواع قاب تابلو های خاتم و خاتم و مینا و محصولات مرتبط با حوزه معماری داخلی و خارجی همچون انواع مبلمان، درب و پنجره و جداکننده.
یکی از محصولات پر کاربرد و زیبای خاتم که می‌ تواند به عنوان یک هدیه لوکس نظرها را به خود جلب نماید قندان خاتم و مس می باشد که با جذابیت فوق العاده خود در انواع نقش ها، سایزها و رنگ بندی های متفاوت به عنوان یک هدیه لوکس بسیار مورد پسند و پر مصرف می باشد.

از صنایع دستی اصفهان بیشتر بدانیم

هفت گردون خیال و هدایت لوکس خاتم کاری

بازرگانی هفت گردون خیال با در نظر گرفتن نیاز روز افزون نهادها، سازمان ها و نیز آحاد جامعه به تهیه هدایایی اصیل و نفیس ایرانی برای مناسبت های گوناگون به ویژه اعیاد پیش رو همچون عید نوروز با بهره‌مندی از حضور اساتید متبحر و نام آور و نیز افزودن عنصر خلاقیت و ابتکار به چرخه تولید و عرضه محصولات خود اقدام به طراحی و تولید پکیج های متنوع به‌ ویژه استفاده از محصولات زیبای خاتم اصیل و مخصوص خود در چیدمان پکیج ها پاسخگوی شایسته ای به این نیاز رو به رشد بوده و با عرضه پکیج های ویژه خود تحت عناوین : بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، هدایای مدیریتی، هدیه اداری، هدایای تبلیغاتی، محصولات وی‌ آی‌ پی، هدایای سازمانی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدایای مناسبتی و… گامی مهم و اساسی در این راستا برداشته است.
وبسایت جامع هفت گردون خیالم منظری است زیبا از گلستان رنگین هدایای صنایع دستی نفیس هفت گردون.

خاتم کاری روی مس تلفیق هنر و صنعت

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.