08 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > صنایع دستی ایران و اصفهان به پیشواز عید نوروز

صنایع دستی ایران و اصفهان به پیشواز عید نوروز

چه زیباست که با هدایای اصیل و نفیس صنایع دستی ایران و اصفهان به پیشواز عید نوروز برویم. به رسمی نیک و دیرین در پیشواز بهار و عید نوروز هدایایی تهیه می‌شود و در عید نوروز به عزیزان، دوستان و همکاران تقدیم و یا دریافت می‌ شود. دغدغه تهیه هدایای نوروزی همیشه برای افراد و به ویژه نهادها و سازمان های بزرگ دولتی و خصوصی مطرح بوده است، چرا که در مناسبت‌ های گوناگون به ویژه عید نوروز به عنوان مهم ترین عید سراسری و همگانی، ملی و منطقه‌ای در کشورهای همجوار همچون افغانستان، تاجیکستان، آذربایجان و… با قدمتی دیرین و آیین‌ های ویژه و خاص الزاماتی دارد که انتخاب هدایای مناسب را دشوار می نماید.
اما خوشبختانه به سبب اینکه صنایع دستی ایران حوزه ای است که مستقیماً ریشه در فرهنگ و هنر و تمدن و رسوم میهن عزیزمان ایران را دارد، گزینه بسیار مناسب و شایسته ای برای انتخاب یک هدیه نوروزی است.
زیرمجموعه های متنوع صنایع دستی ایران با عناوینی همچون خاتم کاری، میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه، میناکاری روی طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی برنج و میناکاری روی چوب، نقره نما، فیروزه کوبی، مس و پرداز، مس و نقاشی (ابداعی هفت گردون)، منبت، معرق، ترمه، قلمکار، قلمزنی، حکاکی مس، حکاکی چوب، فرش، گلیم و تابلو فرش دست بافت، زیورآلات سنتی، سرامیک، سفال، شیشه و… دارای پیشنهادات جذاب و متنوعی برای یک انتخاب مناسب و شایسته هدیه نوروزی و سایر مناسبت هاست.
به عنوان مثال در حوزه میناکاری یکی از شاخه‌ های مهم و پر محصول صنایع دستی ایران و اصفهان است به ویژه در حوزه محصولات میناکاری روی مس و میناکاری روی سفال ما شاهد عرضه چشمگیری از انواع هدایای زیبا، نفیس و کاربردی هستیم.
همچنین از حوزه زیورآلات سنتی میناکاری روی طلا و میناکاری روی نقره که عرضه گسترده‌ ای از زیورآلات شکیل و ویژه را توسط هنرمندان اهوازی به چشم می بینیم.
خوشبختانه امروزه شاهد گسترش استفاده سازمان‌ ها و نهادهای بزرگ بخش دولتی و خصوصی از محصولات فاخر و اصیل صنایع دستی ایران برای مناسبت های سازمانی، اعیاد و مناسبت های مختلف درون سازمانی می باشیم که این امر علاوه بر حرمت گذاری و پاسداشت این میراث ارزشمند ملی موجب رونق بخشی تولید داخل و ایجاد اشتغال در سطح ملی است که باید آن را به فال نیک گرفت و از هرگونه اقدامی که منجر به گسترش این فرهنگ در سطح جامعه گردد پشتیبانی و استقبال نمود.

صنایع دستی ویژگی ها و نیازها

هفت گردون خیال و عرضه هدایای ویژه نوروز

بازرگانی هفت گردون خیال در راستای ایفای این تعهد ملی و میهنی مبنی بر پاسداشت میراث ملی و آداب و سنن زیبای آن در اقدامی مبدعانه و خلاقانه اقدام به خرید پکیج هایی متنوع، جذاب، وزین و چند محصوله نموده است.
پکیج های زیبا و اصیل با چیدمانی خاص از نفیس‌ ترین محصولات هفت گردون خیال تحت عناوین : بسته های اقتصادی، محصولات وی آی پی، هدایای مدیریتی، هدایای تبلیغاتی، هدایای اداری، محصولات آنتیک، هدایای سازمانی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه نفیس، هدایای مناسبتی و…
متقاضیان محترم هدایای فوق می توانند با مراجعه به وبسایت هفت گردون خیال و مشاهده و انتخاب و تهیه پکیج های فوق تجربه ای متفاوت و شیرین را در کارنامه خود ثبت و استقبالی شایسته از فرا رسیدن نوروز باستانی و بهار طبیعت داشته باشند.

ست سنبلدان و قندان فیروزه کوبی

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.