07 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > ساعت رومیزی خاتم

ساعت رومیزی خاتم

کمتر عرصه ای در زندگی روزمره مان را می‌توان سراغ گرفت که در آن نشان و ردپایی از دست ساخته های زیبای صنایع دستی ایران نباشد به ویژه محصولات خاتم کاری،میناکاری و فرش دستبافت که به تمام شئونات زندگی ما راه یافته‌اند.
سخن پیرامون هنر اصیل و ناب خاتم‌کاری است و محصولات زیبا، متنوع و کاربردی آن.
هنر خاتم در شیراز متولد شدو رشد یافت و در اصفهان پر و بال گرفت و شکوفا گردید. هنر-صنعت خاتم کاری هنری فاخر و اصیل است. ساخت آن ممارست و صبوری زیادی را می طلبد، پرکار و زمان‌بر بوده لیکن محصول نهایی در غایت زیبایی و چشم نوازی جلوه گری می نماید و حضور هر قطعه از دنیای باشکوه خاتم در هر مکانی نوعی اصالت و وزانت به آن مکان می بخشد. خاتم کاران هنرمند و خلاق تاکنون طیف وسیعی از محصولات و ادوات را به زیور خاتم آراسته اند و خالق بدایعی بی نظیر، چشم نواز و اصیل گشته اند. ظروف زیبای خاتم کاری شده از قبیل شکلات خوری، شیرینی خوری، آجیل خوری، آیینه و شمعدان، گلدان، بشقاب و کاسه، سرویس شربت خوری، مجموعه کامل سرویس چای خوری، انواع قاب تابلو های دیواری و بسیاری لوازم دیگر با کاربردهای اداری ورزشی و سرگرمی.
در بعضی از محصولات نیز شاهد ترکیب زیبای خاتم با سایر شاخه‌های مهم صنایع دستی نظیر میناکاری، معرق، منبت و… می باشیم که زیبایی و ظرافت را به اوج کمال خود رسانیده اند.
در مباحث پیشین پیرامون یکی از پرکاربردترین محصولات خاتم ساعت دیواری سخن رفته است، سخن امروز پیرامون یکی دیگر از این سری محصولات می باشد که به خانه‌های ما، دفاتر ما و ادارات ما راه یافته است و آن ساعت رومیزی خاتم می باشد. این ساعت های زیبا در اشکال متنوع و زیبایی طراحی گردیده اند که هم به تنهایی و هم در ترکیب با ادواتی دیگر به زیور خاتم آراسته گردیده اند. ساعت‌های رومیزی خاتم که به صورت مجزا و صرفاً تک کاربردی بوده بیشتر مناسب برای کنسول ها و بوفه های خانگی می باشد و نوع ترکیبی آن که عمدتاً دارای کاربری اداری هستند شامل ساعت و ترکیباتی نظیر خودکار، جاکارت، قاب عکس، تندیس و آرم و لوگوی اختصاصی بوده و جلوه بی نظیری به میز کار می بخشد، به ویژه در ست های مدیریتی شاهد استفاده از ساعت خاتم کاری می باشیم.

هفت گردون و خاتم و خیالی در سر

هفت گردون خیال معرف بهترین‌های هدایای خاتم بوده و در سر شوری دارد پرشور تا رونقی روز افزون و پرشکوه را در حوزه صنایع دستی ایران از تولید تا عرضه نظاره گر باشد. شاخه های مهم صنایع دستی به ویژه میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، شیشه، طلا و نقره، فیروزه کوبی، مس و پرداز، سرامیک، سفال و شیشه، نقره نما، ترمه و قلمکار، قلم زنی و حکاکی مس و بر همین اساس است که در اقدامی نوآورانه مبادرت به طراحی و ساخت پکیج هایی به غایت زیبا و کاربردی تحت عناوین بسته های اقتصادی، هدایای مدیران، محصولات آنتیک، هدایای تبلیغاتی، محصولات وی‌ آی‌ پی، هدایای مناسبتی، هدایای سازمانی، هدیه خاص، نفیس و ویژه نموده است که ضمن دعوت از شما همگامان گرامی جهت بازدید از وبسایت هفت گردون خیال آرزوی رشد، تعالی و گسترش بیش از پیش محصولات و شاخه‌های گوناگون صنایع دستی را در سر دارد.

ست تنگ خاتم کاری زیبا

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.