08 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه مدیریت چه بدهیم

هدیه مدیریت چه بدهیم

همیشه یکی از دغدغه های مهم سازمان ها و ادارات خصوصی و دولتی در مناسبت های خاص انتخاب هدیه مدیریت می باشد. هدیه ای که بتواند شایسته تجلیل از یک مدیریت عالی رتبه و موفق در یک مجموعه سازمانی و اداری باشد، چه اینکه هدیه مدیریت یک انتخاب شخصی، دوستانه و یا خانوادگی نیست.
هدیه مدیریت باید دارای ویژگی هایی باشد که آن را از هدایای شخصی و دوستانه متمایز می نماید.
هدیه مدیریت باید وزین و شکیل باشد، جنبه های خصوصی و شخصی نداشته باشد، دارای هویت و بار ارزشی و فرهنگی باشد، ماندگار باشد، دارای اصالت باشد و انتخاب و اهدای آن بتواند نیت و انگیزه های اولیه اهداکنندگان هدیه مدیریت را برآورده سازد، چه این که یا در مقام تشکر و تقدیر از زحمات مدیریت یک مجموعه موفق می باشد یا در تمام معرفی و شناساندن برند مورد نظر اهداکنندگان هدیه به مدیریت یک مجموعه دیگر جهت ترغیب به همکاری است. در هر دو حالت باید انتخاب هدیه با دقت و رعایت تمامی نکات ذکر شده صورت پذیرد. از مجموعه گزينه های پیش رو برای یک انتخاب یک هدیه شایسته و در شأن مدیریت به گزینه صنایع دستی ایران بر می خوریم. گزین ای که تمامی شرایط را دارا می باشد. چه این که صنایع دستی ایران هنر-صنعتی است دیرین و دارای اصالت، زیبایی، جذابیت و همچنین کاربردی.
یک کالا و محصول، صرفاً تزئینی و دکوراتیو نمی‌باشد بلکه هر دو وجه لازم را در خود داشته و دارای کارکرد و عملکرد دوگانه است.
هدایای فاخر و نفیس صنایع دستی ایران به ویژه در شاخه‌ های اصلی و مهمی همچون خاتم کاری، میناکاری، فیروزه کوبی، نقره نما، مس و پرداز، مس و نقاشی (انحصاری هفت گردون)، منبت، معرق، حکاکی مس و… دارای بار ارزشی و جذابیت فوق العاده بوده و مطمئناً جاذب نظر مدیریت می باشد و نقشی ماندگار و شیرین را رقم می‌زند.
هدایای نفیس صنایع دستی در حوزه مدیریتی هم در محل قابل استفاده بود و هم در منزل و هر مکان دیگری و از این بابت محدودیت متوجه شما نخواهد بود.
به ویژه ست های خاتم‌ کاری مدیریتی می تواند جلوه ای بی نظیر به میز مدیریت محترم بخشیده که نشان از اصالت، زیبایی، حسن سلیقه و انتخاب را توأمان در خود دارد.
با اهداء هدیه مدیریت از حوزه صنایع دستی ایران یقیناً گامی بزرگ در راستای برآورده شدن نیت اولیه از اهدای هدیه مدیریت محترم برداشته و به رسیدن به اهداف و انگیزه هایتان بیش از پیش نزدیک می شوید.

ست گلدان خاتم کاری

هفت گردون خیال و هدیه مدیریت

بازرگانی هفت گردون خیال در حوزه هدیه مدیریت پیشنهادهای برجسته ای برای متقاضیان محترم تدارک دیده است.
هدیه مدیریت هفت گردون در وبسایت جامع شرکت جهت انتخاب و تهیه آن قرار داده شده است و این امکان نیز برای متقاضیان محترم فراهم گردیده است که چیدمان پکیج های پیشنهادی بر اساس سلیقه و نیاز متقاضیان گرامی انجام پذیرد.
پکیج های متنوع هفت گردون تحت عناوینی همچون : هدیه رئیس، هدیه خاص، هدیه مدیریت، هدیه لوکس، هدیه اداری، هدیه جدید، هدیه مدیر و هدیه ویژه برای شما عرضه گردیده است.
ما تا نیل شما در حصول اهدافتان در کنارتان بوده و مشاوری امین، متعهد و پاسخگو می باشیم.

صنایع دستی میناکاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.