08 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه مدیریت یک پیشنهاد جذاب

هدیه مدیریت یک پیشنهاد جذاب

یک انتخاب صحیح برای هدیه مدیریت بلاشک دارای تأثیرات و بازخوردهای گوناگونی است
این بازخوردها در صورت انتخاب صحیح هدیه بسیار مؤثر، مفید و راهگشا خواهد بود.
اهدای هدیه مدیریت یک مجموعه طبعاً با اهداف و نیات خاصی از سوی شخص یا یک مجموعه سازمانی صورت می پذیرد. این هدف می‌تواند تقدیر و تشکر از مدیریت موفق یک مجموعه از سوی نهادهای بالا دستی، طرف‌ های همکاری، مدیریت یک مجموعه دیگر یا تقدیر در مراسم تودیع و معارفه، بازنشستگی، سالگرد تشکیل و تأسیس آن مجموعه تحت امر مدیریت و یا اعلام حضور یک نهاد یا مؤسسه جهت همکاری با مدیریت آن مجموعه ثانی صورت می پذیرد.
در تمامی حالات گوناگون فوق به یک نکته بنیادی و اصل باید توجه کافی مبذول داشت و آن رعایت شأن و جایگاه اجتماعی مدیریت آن مجموعه می باشد. نکته مهم دیگر این که آن هدیه نباید هدیه خیلی دوستانه و خصوصی باشد، نوعی رسمیت و شأن ویژه باید داشته باشد.
هدیه مدیریت باید دارای اصالت، هویت و به عبارتی شناسنامه باشد.
ارجح است که هدیه همراه با کارت و یا لوحی که در آن نام، سمت و لوگوی مجموعه تحت امر مدیریت فوق درج شده است، باشد.
پس از بررسی اجمالی سرفصل های مورد اشاره به حوزه ای رهنمون می‌شویم که می‌توان در آن با فراغ خاطر دست به انتخاب و تهیه هدیه با خصوصیات فوق زد و آن عرصه صنایع دستی ایران است.
حوزه‌ ای دارای اصالت، هویت و بار ارزشی فوق العاده زیبا، جذاب و کاربردی و دارای شأن و منزلت داخلی و بین المللی.
حوزه‌ ای با سرفصل هایی متفاوت، جذاب و متنوع همچون خاتم‌ کاری، میناکاری، نقره نما، فیروزه کوبی، مس و پرداز، مس و نقاشی (انحصاری هفت گردون)، منبت، معرق، قلمزنی، حکاکی مس، حکاکی چوب، سرامیک، آبگینه و…
پیشنهاد هدیه مدیریت این گفتار از حوزه صنایع‌ دستی فاخر ایران شاخه خاتم کاری که یکی از اصیل ترین و جذاب ترین شاخه های صنایع دستی ایران است، می‌باشد.
سنگاب نفیس خاتم. این محصول زیبایی خاتم‌ کاری اثری است فوق العاده جذاب، شیک، دیدنی، زیبا و کاربردی که می تواند زینت بخش هر مکانی به ویژه دفتر مدیریت باشد و جلوه و اصالت خاصی به فضا می‌بخشد و یادآور اصالت، روح متعالی هنر ایرانی و جاودانگی فرهنگ و هنر ملی ماست.
با اهدای این سنگاب فاخر و نفیس یقیناً اثری ماندگار از شما و مجموعه تحت امر شما در ذهن مخاطب بر جای می ماند.

ست هدیه بشقاب میناکاری

هفت گردون خیال و هدیه مدیریت

بازرگانی هفت گردون خیال خرسند است که توانسته است در مجموعه خود با بهره مندی از اساتید خبره خاتم کار و سایر شاخه های مهم صنایع دستی مجموعه نفیسی از هدایای فاخر و اصیل خود را به منظور این نیاز تولید و عرضه نماید.
این هدایای ارزشمند و انحصاری در قالب پکیج هایی همچون هدیه مدیریت، هدیه اداری، هدیه لوکس، هدیه خاص، هدیه جدید، هدیه رئیس، هدیه مدیر و هدیه ویژه در وبسایت جامع هفت گردون خیال جهت رؤیت، انتخاب و تهیه آن برای شما متقاضیان محترم عرضه گردیده اند.

ست سنبلدان خاتم کاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.