12 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > ویژگی هدیه مدیریت

ویژگی هدیه مدیریت

نظر به جایگاه خاص مدیریت یک مجموعه، پی به اهمیت ویژگی های هدیه مدیریت می‌بریم.
در مناسبت‌ های مختلف پیش آمده در یک مجموعه سازمانی و اداری همچون مراسم معارفه مدیریت جدید یا مراسم تودیع با مدیریت قبلی، سالگرد تأسیس یک مجموعه اقتصادی و بازرگانی یا مراسم عقد قراردادهای کلان اقتصادی بین دو مجموعه و بسیاری از موارد دیگر ضرورت اهدای هدیه پیش می‌آید.
طبعأ انتخاب یک هدیه مناسب برای مدیریت عالی یک نهاد یا سازمان، امری حساس و مهم است، چرا که باید به عوامل مختلفی متناسب با اهداف اولیه و نیز جایگاه و شأن هدیه گیرنده توجه و دقت کافی مبذول داشت.
هدایای انتخابی در این راستا دارای چند ویژگی مهم می‌باشد و در این گفتار به مهم ترین مشخصه یک هدیه مدیریت عالی و تأثیرگذار اشاره می‌رود.
اصالت مهم ترین شاخصه هدیه مدیریت شکیل یک مجموعه می باشد.
هدیه اصیل هدیه ای است که دارای شناسنامه، پیشینه و وزن است. ممکن است هدایای بسیاری را بتوان با صرف بهای گزافی تهیه نمود که حتی زیبا و کاربردی نیز باشند، اما فاقد اصالت و هویت هستند و در نتیجه ماندگار و مانا نخواهد بود.
هدیه باید دارای آنچنان اصالتی باشد که در گذر زمان نه تنها از وجاهت و وزن آن کاسته نشود، بلکه باید با گذشت زمان ارزشمند تر و ماندگارتر نیز باشد.
در میان گزینه‌ های متعددی که در حوزه‌های مختلف برای انتخاب هدیه در برابر دیدگان ما قرار دارد، حوزه محصولات صنایع دستی ایران شایسته‌ ترین انتخاب ما می تواند باشد، چرا که مهم ترین شاخصه محصولات صنایع دستی ایران اصالت آن است. صنایع دستی ایران ریشه در فرهنگ و سنن و آداب و رسوم زیبا و با اصالت ایرانی دارد.
در ساخت محصولات صنایع دستی ایران به ویژه در مهم ترین شاخه های آن همچون خاتم‌ کاری، میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه، میناکاری روی طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی برنج و میناکاری روی چوب، فیروزه کوبی، نقره نما، مس و پرداز، مس و نقاشی (انحصاری هفت گردون)، منبت، معرق، سفال، سرامیک، شیشه، فرش و گلیم دست بافت، ترمه، قلمکار، قلمزنی و… روح خلاق و هنرجوی صنعتگر در خلق آثار جاری و روان است و بنا بر بسیاری دلایل دیگر انتخاب هدیه مدیریت از حوزه محصولات صنایع دستی ایران بهترین گزینه و پیشنهاد به متقاضیان محترم می باشد.

خرید صنایع دستی برای هدیه شب یلدا

هفت گردون خیال و هدیه مدیریت

بازرگانی هفت گردون خیال از ابتدای آغاز به فعالیت خود در این حوزه تا به امروز همواره یکی از دغدغه های بنیادینش، خلق آثاری وزین و شکیل از شاخه های معتبر صنایع دستی برای حوزه‌ هایی همچون : هدیه رئیس، هدیه مدیر، هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید و هدیه ویژه بوده است و بر همین مبنا موفق به عرضه پکیج هایی انحصاری از شاخص ترین هدایای شکیل خود برای رفع نیاز متقاضیان محترم به این دست از هدایای اصیل و وزین گردیده است و توانسته به افتخار همکاری با بسیاری از ارگان ها، نهادها و سازمان های مهم و معتبر دولتی و خصوصی نائل گردد که اسامی آنان در وبسایت جامع هفت گردون خیال جهت آگاهی مراجعین محترم درج گردیده است.
وبسایت هفت گردون خیال شما را با خود به دنیایی زیبا و خیال انگیز در عرصه صنایع دستی اصیل برده و تا انتها همراه شما همچون مشاوری امین، متعهد و پاسخگو خواهد بود.

ست گلدان و شیرینی خوری فیروزه کوبی

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.