19 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > گزارش بانوی کارآفرین قلعه گنج در حضور معاون اول رئیس جمهوری

گزارش بانوی کارآفرین قلعه گنج در حضور معاون اول رئیس جمهوری

در مراسم رونمایی از تلاش‌ ها و توانمندی‌ های زنان روستایی و عشایری که عصر روز دوشنبه ۲۸ مهر ۹۹ با حضور جهانگیری برگزار شد، اکرم قلندری بانوی کارآفرین شهرستان قلعه گنج کرمان که در رشته حصیربافی مشغول فعالیت می‌باشد، به ارائه گزارش از مهم‌ ترین فعالیت‌های خود پرداخت.
به گزارش میراث آریا در این مراسم علاوه بر معاون اول، ابتکار معاون رئیس جمهور در امور بانوان و کاظم خاواری وزیر کشاورزی، پویا محمودیان معاون صنایع دستی کشور و جمعی از مسئولان دیگر نیز حضور داشتند.
قلندری بانوی کارآفرین شهرستان قلعه گنج در کرمان به صورت ویدیو کنفرانس به ارائه گزارش از فعالیت‌ های خود پرداخت و خواستار حمایت هر چه بیشتر مسئولان از بانوان فعال در حوزه صنایع دستی شد. ایشان افزودند که فعالیت خود را در سال ۹۵ تنها با یک بانوی حصیرباف در روستای رمشک آغاز کرده است و هم اکنون هزار نفر حصیرباف در حال فعالیت می باشند که عمده آنان بانوان سرپرست خانوار هستند و از این طریق به امرار معاش می پردازند. ایشان دستاوردهای مجموعه‌ خود را علاوه بر درآمدزایی، ایجاد حس خودباوری و تقویت آن در بانوان دانست و همچنین افزودند که محصولات تولیدی این هنرمندان در بازارهای مختلف ارائه می‌شود و همچنین وبسایت هایی نیز به منظور فروش آنلاین محصولات فعال هستند که خوشبختانه با استقبال بسیار خوبی نیز روبرو گردیده است.

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.