11 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > یک هدیه ویژه از صنایع دستی ایران

یک هدیه ویژه از صنایع دستی ایران

صنایع دستی ایران عرصه ای است گسترده به لحاظ تنوع زیرساخت و تنوع محصولات و هدایا، به گونه‌ ای که با جرأت می‌توان مدعی بود که کمتر سلیقه و گرایشی در جامعه موجود است که ما به ازای آن در دستاوردهای صنایع دستی ایران موجود نباشد.
شاخه های متنوع صنایع دستی ایران همچون : خاتم کاری، نقره، نقره نما، فیروزه کوبی، مس و پرداز، مس و نقاشی، ترمه، قلمکار، قلمزنی، سفال، سرامیک، میناکاری، شیشه، الماس تراش، حکاکی مس، حکاکی چوب، فرش، گلیم، تابلو فرش دست بافت، زیورآلات مدرن و سنتی دست ساز و… دایره وسیعی از انتخاب را برای تهیه هدایای مختلف در برابر دیدگان ما عرضه کرده است، از سوی دیگر اهداف گوناگون اهدای هدیه نیز امری مهم و درخور توجه است، هدیه می تواند دوستانه، شخصی، خانوادگی و یا در سطحی متفاوت و وسیع تر هدیه سازمانی، هدیه اداری و هدیه تبلیغاتی باشد.در هر دو حالت ممکن است با شرایط ویژه در طرف باشیم یا با شخصی وی و یا مناسبتی ویژه روبرو باشیم، در این صورت ما احتیاج به هدایایی پیدا می‌کنیم که دارای یک ویژگی خاص باشد و به عبارتی هدیه ویژه باشد. هدیه ویژه هدیه است ای که به واسطه دلایل مشخص با سایر همقطاران خود از حوزه‌ های دیگر قرار داشته و در مرحله و کلاس بالاتر می باشد، مثلاً یک ساعت طلا در برابر یک ساعت تیتانیوم یک هدیه ویژه و خاصی می باشد، یا یک تابلو فرش دست بافت در برابر یک تابلو فرش ماشینی یک ویژه می باشد.
صنایع دستی ایران عرصه ای است که می توان در تمامی شاخه های آن بنا بر ذوق و سلیقه و میزان بودجه هدیه ویژه تهیه نمود.
یکی از شاخه‌های خاص و با کلاس بالای صنایع‌ دستی ایران شاخه فیروزه کوبی است، چرا که در این حوزه با استفاده از سنگ های فیروزه اصل نیشابور و خراسان که دارای شهرت و اعتباری با کلاس جهانی است، شاهد خلق آثاری نفیس فاخر و ویژه می باشیم که علاوه بر کاربرد به لحاظ رنگ فیروزه، جذابیت ویژه و خاص دارند.
یکی از زیباترین هدایای این حوزه کشکول های فیروزه کوبی است که در طرح ها و ابعاد و اشکال مختلف طراحی و خلق گردیده اند، این کشکول های ویژه هدیه‌ای است به یاد ماندنی، ماندگار، زیبا، دکوراتیو و همچنین کاربردی که با انتخاب و اهدای آن نامتان همیشه به نیکی و حسن سلیقه در اذهان مخاطبین محفوظ می ماند.

حکاکی روی مس شاخه ای متفاوت و خاص

هفت گردون خیال و عرضه هدیه ویژه

بازرگانی هفت گردون خیال در راستای رفع نیازهای روزافزون اقشار و آحاد مختلف جامعه به هدایای نفیس و زیبا اقدام به طراحی و خلق پکیج های زیبا، ویژه و انحصاری نموده است.
این پکیج های خاص در حوزه‌ هایی همچون : هدیه رئیس، هدیه مدیر، هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدیه سازمانی، هدایای تبلیغاتی، بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، محصولات وی آی پی، هدایای مناسبتی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدیه ویژه و… دارای کارکرد انحصاری بوده و جالب و جاذب برای بسیاری از سازمان‌ ها، نهادها و مؤسسات بزرگ دولتی و خصوصی بوده است.
شما علاقمندان و متقاضیان محترم هدایای ویژه صنایع دستی ایران با مراجعه به وبسایت جامع هفت گردون خیال از این رنگین کمان زیبا و متفاوت بازدید به عمل آورده و نیازهای خود را در این زمینه تهیه نمایید.

ست گلدان فیروزه کوبی

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.