08 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > ۳ هدیه ویژه برای افراد ویژه

۳ هدیه ویژه برای افراد ویژه

سخن از هدیه ویژه برای افراد ویژه است. البته حوزه انتخابی این هدیه از عرصه صنایع دستی اصیل و نفیس ایرانی می باشد، چرا که اعتقاد ما بر این است که عرصه صنایع‌ دستی ایران چشم اندازی است زیبا به ویژگی های انحصاری و اصیل.
بنابراین می‌توان در این حوزه با فراغ خاطر دست به انتخاب هدیه ویژه زد، چرا که صنایع دستی ایران با گرایش های متنوع و جذاب خود همچون خاتم‌ کاری، میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه، میناکاری روی طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی برنج و میناکاری روی چوب، فیروزه کوبی، نقره نما، مس و پرداز، مس و نقاشی (انحصاری هفت گردون)، منبت، معرق، ترمه، قلمکار، قلمزنی، حکاکی مس، حکاکی چوب، رودوزی های سنتی، هنر-صنعت فرش و گلیم و گبه دست بافت، زیورآلات سنتی سفال، سرامیک، شیشه و بسیاری از عناوین دیگر دارای هدایای بسیار نفیس، ارزشمند، خاص و به عبارتی ویژه است.
این ویژگی های اتفاقی یا مبالغه آمیز و جانبدارانه نیست، چرا که صنایع دستی ایران با اصالت، قدمت و جذابیت زیبایی کارکرد و کیفیت خود در رده‌ های بالای بین المللی به لحاظ کمیت، کیفیت، شهرت، ثبت جهانی و مطلوبیت بین المللی در کنار چین و هند جای گرفته است.
در عرصه داخلی نیز بر همین مبنا و روال شاهد می باشیم، به ویژه سازمان ها، نهادها و ارگان های بزرگ و مهم دولتی و خصوصی عموماً در جهت رفع نیازهای سازمانی خود در تهیه هدایای مناسبتی و ضروری خود به این عرصه ورود کرده و هدیه خود را از میان محصولات زیبایی نفیس و اصیل صنایع دستی ایران به ویژه در حوزه خاتم کاری و میناکاری تهیه می نمایند.
بر این مبنا در این سخن سه پیشنهاد جذاب از سه حوزه مطرح صنایع دستی ایران خاتم کاری، میناکاری و فیروزه کوبی را جهت آشنایی شما علاقمندان و متقاضیان محترم مطرح می نماییم.
۱) از حوزه خاتم کاری سنگاب خاتم با زیبایی منحصر به فرد و جذابیت فوق العاده را مطرح نموده.
سنگاب های زیبا در سایز های متفاوت با طراحی و رنگ آمیزی های متفاوت و جذاب که قابلیت بالایی همیشه به عنوان یک هدیه ویژه در مناسبت‌ های اداری و سازمانی را دارند.
۲) از حوزه میناکاری آجیل خوری های پایه دار نفیس میناکاری با حاشیه قلمزنی شده استادانه پیشنهاد می گردد که جلوه ای بی نظیر به فضا بخشیده و یادآور اصالت، زیبایی و ظرافت هنر ایرانی است.
۳) از حوزه خاص فیروزه کوبی کشکول های نفیس، زیبا و پایه دار و مسطح فیروزه‌ کوبی که مزین به سنگ های فیروزه اصل نیشابور و خراسان می باشد را مطرح نموده، محصولی ویژه و کارکردی به لحاظ بصری و دکوراتیو و هدیه ای کاملاً متفاوت و خاص و ویژه می باشد.

سنگاب خاتم کاری و ترمه پلی استر
ست آجیل خوری میناکاری و دیوان حافظ
هدیه تبلیغاتی برای مناسبت ها

هفت گردون خیال، هدیه ویژه و پیشنهادهای ویژه

بازرگانی هفت گردون خیال به منظور رفع نیاز متقاضیان محترم به هدیه ویژه در عرصه صنایع دستی ایران در اقدامی خلاقانه و جسورانه پکیج های زیبا و منحصر به فرد و خاص را با چیدمان متفاوت از هدایای مختلف صنایع دستی ایران برای متقاضیان محترم تدارک دیده است.
این پکیج های انحصاری جهت برآورده سازی نیاز متقاضیان گرامی در حوزه هدیه مدیر، هدیه رئیس، هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدیه لوکس، هدیه خاص، هدیه جدید و هدیه ویژه تدارک دیده شده است.
مجموعه بهترین پکیج های پیشنهادی ما در وبسایت جامع هفت گردون خیال جهت مشاهده، انتخاب و تهیه شما همراهان گرامی عرضه گردیده است.
هدیه ویژه هفت گردون خیال تصویری ویژه و ماندگار از شما در ذهن مخاطبین محترمتان بر جای خواهد گذارد.

خرید صنایع دستی برای هدایای اداری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.