10 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > میناکاری روی سفال همدان

میناکاری روی سفال همدان

هنر-صنعت اصیل میناکاری ما را با خود به دنیای زیبایی از نقش و رنگ و طرح رهنمون می سازد. دنیایی که در آن آنچه هست، جذابیت است و شکوه، آرامش است و اشتیاق. اشتیاق به دنیایی زیباتر، شادتر، رنگین‌ تر و متنوع‌ تر.
هنر-صنعت اصیل میناکاری ایران علاوه بر قدمت دیرینه آن از گسترده ترین هنرهای صنایع دستی متنوع ایرانی است، گسترده هم در عرضه محصولات متفاوت و مختلف، هم در زمینه زیرساخت آن.
در واقع هر کدام از گرایش های چندگانه هنر مینا‌کاری طیف خاصی از محصولات را پوشش می‌دهند و این امر امکان ویژه را برای متقاضیان محترم هدایای میناکاری فراهم آورده است که جهت رفع نیازهای خود امکان انتخاب گسترده و متنوعی را داشته باشند. در واقع هیچ سلیقه ای با دست خالی از این عرصه باز نمی‌گردد.
زیرساخت‌ های چندگانه هنر مینا‌کاری عامل اصلی این امر می باشد. زیر مجموعه هایی همچون : میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه، میناکاری روی طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی برنج و میناکاری روی چوب.
روی سخن در این گفتار و محور شاخه پر محصول و متنوع میناکاری روی سفال است که شهر لالجین همدان به عنوان شهر جهانی سفال، پرچمدار و طلایه‌ دار شایسته آن است.
محصولات میناکاری روی سفال لالجین همدان با شهرت جهانی خود به عنوان شاخصه مهمی در این عرصه شناخته می‌شوند. تنوع بی نظیر طرح و نقش و رنگ در این آثار به ویژه پس از حضور جوانان هنرمند سفالگر و میناکار خلاق در این حوزه ما را با دنیایی از هدایای میناکاری روی سفال روبرو ساخته است که امر انتخاب را دشوار نموده است.
محصولات خانگی شامل انواع ظروف همچون کاسه، بشقاب، دیس، گلدان، شمعدان، انواع سرویس های چای خوری، شربت خوری، ماگ، انواع چراغ های پایه دار تزئینی و کاربردی و انواع آویزهای زیبای میناکاری روی سفال همگی هدایای زیبایی هستند که در این حوزه خدمت علاقمندان و متقاضیان محترم عرضه گردیده اند.

ست هدیه خاص بشقاب سفال و مینا

هدایای میناکاری روی سفال هفت گردون پیشنهادهای متفاوت

بازرگانی هفت گردون خیال خرسند است که توانسته با همکاری هنرمندان شاخصی در این حوزه در مجموعه خود پیشنهادات جذابی را در زمینه هدایای میناکاری و هدایای سایر شاخه‌ های مهم و اصلی صنایع دستی ایران ارائه دهد.
هدایایی که در پکیج های ابداعی و انحصاری هفت گردون آماده و ارائه گردیده اند. تحت اسامی : بسته های اقتصادی، هدایای مدیران، محصولات آنتیک، هدایای تبلیغاتی، محصولات وی آی پی، هدیه اداری، هدایای سازمانی، هدایای مناسبتی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید و…
در وبسایت جامع هفت گردون خیال جهت بازدید، تهیه و انتخاب شما متقاضی محترم گرد آوری شده‌اند.
پیشنهادات متنوع ما می‌تواند راهگشایی مناسب، مفید، به صرفه و مطمئنی برای رفع نیازهای شما به شیوه ای نوین و متفاوت باشد و خاطره ای خوش و ماندگار را برای شما به ارمغان آورد.

گلدان و بشقاب میناکاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.