13 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > هدیه ویژه بشقاب خاتم

هدیه ویژه بشقاب خاتم

چگونه می توان شیفته نشد، زمانی که زیبایی، ظرافت و جذابیت محصولات خاتم کاری از صنایع دستی ایران را میبینیم.
ظرافت به کار رفته در طراحی و ساخت محصولات خاتم کاری را شاید کمتر بتوان در حوزه‌ های دیگر صنایع دستی ایران شاهد بود، از همین روی است که خاتم ایران یکی از محبوب ترین محصولات صادراتی صنایع دستی ایران در سایر کشورهای دنیا می باشد. همچنین از گزینه‌ های اول انتخاب بسیاری از توریست‌ های وارد شده به کشور عزیزمان به عنوان سوغات و ره آورد سفر است، به ویژه خاتم شیراز کماکان در بین خاتم های سایر مناطق ایران حرف اول را در ظرافت، اصالت، نقش و رنگ می‌ زند. چرا که شیراز را زادگاه و خاستگاه هنر-صنعت خاتم کاری در ایران می دانند و تلاش‌ هایی توسط نهادهای ذیربط در جریان است تا این شهر با دستاوردهای درخشانش به ویژه در زمینه هنر خاتم کاری به عنوان شهر جهانی خاتم ثبت جهانی شود. محصولات زیبایی خاتم کاری در حوزه‌ های مختلف و متنوعی عرضه می‌گردند.
طیف وسیعی از شاخه‌ های گوناگون این امکان را فراهم آورده است که برای تمامی حوزه های مورد نیاز و مناسبت های مختلف بتوان از این گلستان زیبا و رنگین گلی خوشبو چید و به ارمغان برد.
در حوزه محصولات خانگی، شاهد بیشترین ارائه کالاها و ادوات و تجهیزات زیبایی خاتم کاری می باشیم.
انواع کاسه ها و بشقاب ها، انواع گلدان، آینه و شمعدان، انواع سرویس های چای خوری کامل، شربت خوری، شکلات خوری، شیرینی خوری و… در حوزه محصولات اداری و سازمانی انواع ست های رومیزی مدیریتی، در حوزه ادوات تفریحی و ورزشی همچون شطرنج و تخته نرد، در حوزه محصولات فرهنگی و معنوی انواع رحل قرآن، جعبه های نفیس و کتاب قرآن تمام خاتم، در حوزه محصولات تزئینی و دکوراتیو انواع تابلوهای نفیس خاتم و یا ترکیبی از خاتم و میناکاری، خاتم و منبت. همچنین است حوزه معماری داخلی و خارجی که در این حوزه نیز شاهد عرضه محصولات مرتبط با این حوزه می باشیم. یکی از محصولات پرکاربرد خاتم کاری بشقاب‌ های خاتم است که بر زیرساخت مس در انواع و اشکال و ابعاد و طرح و نقش و رنگ های متفاوت عرضه گردیده است، که در کنار سایر محصولات مرتبط همچون کاسه خاتم هم و یا به صورت مجزا و انفرادی هدیه ای بسیار جذاب و ارزشمند و ویژه می باشد.
این بشقاب ها علاوه بر اینکه کاربردی نیز هست خود به عنوان دیوارکوبی فوق العاده و دکوراتیو نیز می‌توانند مورد مصرف قرار گیرند.

خاتم کاری روی مس سرآمد هنرهای صنایع دستی

هفت گردون خیال و هدایای خاتم کاری

بازرگانی هفت گردون خیال در پاسخ به ‌این اشتیاق عمومی به هنر-صنعت خاتم کاری در چیدمان پکیج های انحصاری خود به کرات از محصولات خاتم‌ کاری استادکاران طرف همکار در مجموعه خود بهره برده و هدایای ارزنده ای را برای متقاضیان محترم تحت عناوینی همچون : بسته های اقتصادی، هدایای مدیریتی، محصولات آنتیک، هدایای تبلیغاتی، هدیه اداری، محصولات وی آی پی، هدایای سازمانی، هدیه لوکس، هدیه نفیس، هدیه خاص، هدایای مناسبتی و… در وبسایت جامع خود ارائه نموده است. متقاضیان محترم با حضور در وبسایت هفت گردون خیال با نگارستانی زیبا از محصولات نفیس صنایع دستی در قالب پکیج های متفاوت و جذاب روبرو خواهند گردید.
هفت گردون از ابتدا تا انتها همچون مشاوری امین در خدمت متقاضیان محترم می باشد.

خاتم کاری روی مس و هدایای مدیریتی آن

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.