11 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه سازمانی از حوزه صنایع دستی

هدیه سازمانی از حوزه صنایع دستی

عرصه صنایع دستی ایران با ارائه ای گسترده و متنوع از هدیه سازمانی و هدیه اداری و همچنین هدیه مدیریت، حوزه ای بسیار مناسب برای انتخاب و تهیه هدایای مناسب و مورد نیاز سازمان ها، ادارات و مؤسسات بزرگ دولتی و خصوصی می باشد، چه این که هدیه سازمانی دارای ویژگی‌ هایی است که آن ویژگی‌ ها تبلوری ویژه در محصولات صنایع دستی ایران دارند.
اصالت، هویت، پیشینه، زیبایی، جذابیت، رسمیت و کاربردی بودن آن از شاخصه های مهم و قابل اتکای صنایع دستی ایران است.
علاوه بر آن تنوع فوق العاده شاخه‌های مختلف صنایع دستی ایران همچون : خاتم کاری، میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه، میناکاری روی طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی برنج و میناکاری روی چوب، نقره، نقره نما، فیروزه کوبی، مس و پرداز، مس و نقاشی (ابداعی هفت گردون خیال)، منبت، معرق، ترمه، قلم کار، قلمزنی، الماس تراش، حکاکی مس، حکاکی چوب، فرش، گلیم، تابلو فرش دست بافت، زیورآلات مدرن و سنتی دست ساز، سفال، سرامیک، شیشه و… امکان انتخاب گسترده و متنوع را پیش روی علاقمندان فراهم آورده است.
جای بسی خوشوقتی و امتنان است که بسیاری از سازمان‌ ها، نهادها و مؤسسات دولتی و خصوصی هم اکنون نیازهای خود را در تهیه هدیه سازمانی و هدیه اداری از حوزه صنایع دستی ایران انتخاب می نمایند و بدین وسیله هم در بزرگداشت، حفظ، حراست و نکوداشت این میراث ارزشمند ملی و میهنی سهیم هستند و هم در زمینه ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی برای بخش‌ های قابل توجهی از جامعه به ویژه بانوان محترم هنرمند و سرپرست خانوار یاری رسان هستند.

صنایع دستی و بازارهای جهانی

هفت گردون خیال هدیه سازمانی و صنایع دستی

در این راستا هفت گردون خیال مفتخر است که با نهادها، سازمان ها و مؤسسات بزرگ و معتبری چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی همکاری‌ های متقابل و گسترده‌ای را داشته است که اسامی بخش‌ هایی از آن در وبسایت هفت گردون منظور گردیده است.
هفت گردون خیال در این ارتباط با بهره‌ مندی از عنصر خلاقیت و تعهد، موفق به طراحی و عرضه پکیج های انحصاری، جذاب و زیبا از محصولات صنایع دستی خود گردیده است.
این پکیج ها در حوزه‌ هایی همچون : هدیه مدیر، هدیه رئیس، هدیه مدیریت، هدیه اداری، هدیه سازمانی، هدایای تبلیغاتی، هدایای مناسبتی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه ویژه، هدیه جدید، بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک و محصولات وی‌ آی‌ پی، بسیار کارا، مناسب و مفید به فایده بوده و در وبسایت جامع هفت گردون خیال به تمامی عرضه گردیده اند.
با مراجعه به وب
سایت و مشاهده، انتخاب و تهیه محصولات مورد نظر خود تجربه ای شیرین در پیش خواهید داشت. زیبا، متفاوت، به صرفه و کاربردی ارمغان ما برای اعتماد شماست.

خاتم کاری روی مس با اقتدار در صدر جدول

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.