10 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > برگزاری کلاس های میناکاری با هدف ایجاد اشتغال برای اهالی روستای مرزیجران

برگزاری کلاس های میناکاری با هدف ایجاد اشتغال برای اهالی روستای مرزیجران

خبرگزاری شبستان گزارش داد : به همت کانون فرهنگی هنری شهید سجادی از برگزاری کلاس های رایگان آموزش میناکاری به اهالی روستای مرزیجران با هدف ایجاد اشتغال خبرداد.
یاسین آکلی ضمن تاکید بر مهارت آموزی و کسب آن به منظور ایجاد اشتغال برای اهالی روستا به خبرگزاری شبستان گفت : ایران قوی نیازمند داشتن افراد توانمند و کارآمد است که در این راستا ایجاد اشتغال و آموزش افراد به ویژه نسل جوان و نوجو برای رسیدن به اشتغال پایدار امری ضروری است. مسئول کانون فرهنگی هنری شهید سجادی افزود این کانون در راستای آموزش افراد به ویژه جوانان و نوجوانان تاکنون تلاش های گسترده ای را انجام داده است که همواره مورد استقبال قرار گرفته است. ایشان با اشاره به برگزاری دوره آموزش رایگان میناکاری روی سفال و جذب نیروی کار زیر نظر جهاد دانشگاهی گفت : شرکت کنندگان در این دوره، گروه سنی بالای ۱۸ سال و زیر ۵۰ سال هستند.
وی تأکید نمود شرکت‌کنندگان باید ساکن مرزیجران باشند که علاوه بر آموزش، لوازم کار نیز به صورت رایگان در اختیار ایشان قرار می گیرد.
وی رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در این کلاس‌ ها را عنوان نمود و افزود بعد از اتمام آموزش با آنها همکاری لازم در راستای خرید کارهای تولیدی شان انجام می‌ شود.

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.