07 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدایای نوروزی هدایای اقتصادی

هدایای نوروزی هدایای اقتصادی

نرم نرمک می رسد اینک بهار…..خوش به حال روزگار…..

با نزدیک شدن به فصل زایش دوباره طبیعت و فصل زیبای بهار برای جشن و گرامیداشت عید باستانی نوروز آماده می شویم ، هم گام با طبیعت مردمان نیز در فکر نو شدن ، شستن غبار کهنگی ، خداحافظی با رخوت زمستان و استقبال از بهاران می شوند. سنن و آداب و رسوم زیبای عید نوروز یادگار و میراث گرانقدر ملی و فرهنگی ما ایرانیان است. عید نوروز از افتخارات فرهنگ ایرانی است که به ثبت جهانی نیز به عنوان میراث جهانی دست یافته است و چه بهتر که همگی با آمادگی و دست پر به این مهمانی بزرگ برویم.

هدایای نوروزی

از جمله سنت های بسیار زیبا و نیک عید نوروز آئین و رسم زیبای هدیه دادن و هدیه گرفتن است. بهتر است که همچنان که عید نوروز سنتی ملی و ایرانی و دیرین است ، هدایای ویژه این ایام نیز با خود این عناوین را به دنبال داشته باشد. هدیه ای از دل زیبایی ها و رمز و رازهای شکوهمند ایران زمین حاصل دست و زحمت و تلاش هنرمندان خلاق و صنعتگر و مبتکر و خوش ذوق این دیار می باشد.

آری صنایع دستی ایران گزینه ای بسیار ایده آل ، زیبا ، متنوع و جذاب برای این انتخاب است. بی شک کمتر کسی است که در خانه خود یا در محل کار خود قطعه ای و یا محصولی از یکی از زیرمجموعه های متنوع صنایع دستی از جمله خاتم کاری ، میناکاری ، فیروزه کوبی ، مس و پرداز ، معرق و منبت ، ترمه ، قلمکار و … نداشته باشد. محصولات صنایع دستی ایران زینت بخش هر منزل و مکانی می تواند باشد حتی در محیط های خشک و رسمی اداریاین صنایع دستی ایران است که فضا را تلطیف ، چشم نواز و دوست داشتنی می نماید.

شرکت هفت گردون خیال و هدایای ویژه نوروز

شرکت هفت گردون خیال همگام با آحاد جامعه ایرانی به استقبال این جشن باستانی رفته و تدارک ویژه و گسترده و منحصر به فردی را به لحاظ محصولات صنایع دستی و ارائه آن در بسته بندی های شکیل به انجام رسانیده است. بسته های متنوع و کاربردی و نفیس متفاوت شامل بسته های اقتصادی ، هدایای مدیران ، هدایای خاص ، محصولات وی آی پی و … را در نظر گرفته و عرضه نموده است. این بسته ها متشکل از محصولات زیبای صنایع دستی از زیرمجموعه های متفاوت به همراه محصولات متنوع و مکمل شامل محصولات چرمی ، محصولات الکترونیکی ، انواع سررسید و تقویم و محصولات نوشتاری لوکس و … می باشد.

با توجه به شرایط پیش آمده و شیوع ویروس کرونا می توانید به جای رفتن به مراکز عرضه هدایای مختلف با مراجعه به سایت هفت گردون خیال به راحتی از هدایای متفاوت و جذاب ارائه شده دیدن به عمل آورده و آن را تهیه نمایید و حلاوت عید نوروز را بیش از پیش شیرین تر و ماندگارتر نمایید.

شکلات خوری مس و پرداز
گلدان فیروزه کوبی

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.