09 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > بازارچه صنایع دستی در شهرستان خنداب احداث می‌ شود

بازارچه صنایع دستی در شهرستان خنداب احداث می‌ شود

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خنداب از اختصاص ۱۲۶ متر زمین برای احداث و راه اندازی بازارچه صنایع دستی در این شهر خبر داد.
مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی و آقای احمد میرزایی آورده برای راه اندازی این بازارچه مبلغ ۱۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که ساخت آن از محل اعتبارات استانی تأمین و عملیات ساخت این بازارچه به زودی آغاز خواهد شد.
وی گفت : با احداث این بازارچه ۱۰ غرفه صنایع دستی با پیش‌ بینی اشتغال ۲۰ نفر فراهم خواهد شد و امید می‌ رود راه اندازی این بازارچه قدمی مؤثر در جهت رشد و رونق تولید صنایع دستی در این شهرستان باشد.
میرزایی اضافه کرد تفاهم نامه واگذاری زمین بین شهرداری، شورای شهر و اداره کل میراث فرهنگی منعقد گردیده است و آغاز عملیات به زودی کلید خواهد خورد.
میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خنداب با تأکید بر لزوم همکاری و هماهنگی دستگاه‌ ها و نهادهای مسئول ابراز امیدواری کرد که با تداوم برگزاری جلسات کارگروه مهر و میراث با هدف توسعه همکاری‌ های همه‌ جانبه، ایجاد تعامل بین دستگاهی ذیربط و بهره گیری از حداکثر ظرفیت محلی فعالان و تشکل‌ های مردم نهاد، فعالیت کارگروه مهر و میراث اجرایی شود.

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.