10 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > با صنایع دستی ایران تا نوروز ۱۴۰۰

با صنایع دستی ایران تا نوروز ۱۴۰۰

فرصتی اندک تا رسیدن به نوروز ۱۴۰۰ باقیست، تجربه ای متفاوت در پیش است.
ورود به قرن جدید همراه با بهار طبیعت و عید نوروز و چه پیشوازی شایسته‌ تر از استقبال با صنایع دستی ایران، چرا که نوروز و سال نو در حقیقت بهار صنایع دستی ایران نیز می‌ باشد.
هنرمندان و صنعتگران این عرصه به رسمی دیرینه بهاری ترین و جدیدترین آثار خود را برای این ایام طراحی و عرضه می نمایند، چرا که از رسوم و سنت‌ های زیبای نوروزی اهدای هدیه می باشد و چه هدیه ای شایسته تر از محصولات اصیل، نفیس و فاخر صنایع دستی ایران که خود نیز برخاسته از روح فرهنگ و تمدن و هنر اصیل و زیبای ایرانی است. تنوع زیرمجموعه های گوناگون صنایع دستی ایران همچون : خاتم کاری، فیروزه کوبی، مس و پرداز، مس و نقاشی، نقره، نقره نما، ترمه، قلمکار، قلمزنی، منبت، معرق، میناکاری، الماس تراش، حکاکی مس، حکاکی چوب و… در حقیقت مثل تنوع بهار طبیعت رنگین، زیبا و جذاب است.
هر کدام از شاخه های فوق دارای طیف وسیعی از محصولات شکیل و نفیس بوده که گزینه ای بسیار مناسب برای انتخاب هدایای نوروزی است.
حضور هنرمندان جوان، خلاق و پیشرو در این عرصه موجب ظهور نسل جدیدی از محصولات زیبا و خاص گردیده است که به ویژه متناسب با نیاز، سلیقه و پسند نسل‌ های امروزی است.
محصولاتی که در عین حفظ پرستیژ اصول بنیادین و ارزشمند صنایع دستی ایران، با نوآوری هایی در طراحی و رنگ آمیزی و حتی زیرساخت همراه است، به ویژه در حوزه‌ هایی همچون : سفال، سرامیک، شیشه، میناکاری روی سفال، میناکاری روی مس و زیورآلات مدرن و سنتی.
در حوزه مس و پرداز نیز که نسل نوین میناکاری است، همین خلاقیت و نوآوری به وجه بارز و نمایانی قابل مشاهده می باشد.
خوشبختانه امروزه نگاه جامعه به محصولات صنایع دستی ایران دچار تغییرات مثبت گردیده و استفاده از این محصولات و نیز هدایای آن رشد و گسترش بیشتری یافته است و بسیاری از آحاد جامعه و نیز سازمان ها و مؤسسات مختلف دولتی و خصوصی هدایای مورد نیاز نوروزی خود را از این عرصه انتخاب و تهیه می نمایند و این اتفاق مبارک و مثبتی برای عرصه تولید و اقتصاد ملی ماست.

خاتم کاری روی مس و هدایای مدیریتی آن

نوروز ۱۴۰۰ و هفت گردون خیال

در استقبال از نوروز ۱۴۰۰ همچون سنوات پیشین هفت گردون خیال، با در پیش گرفتن مشی خلاقانه و مبدعانه با بهره‌مندی از حضور اساتید نام آوری در حوزه‌ های مختلف صنایع دستی همچون : خاتم کاری، میناکاری، فیروزه کوبی و… در مجموعه خود اقدام به طراحی و ساخت پکیج هایی انحصاری، متفاوت و ویژه نموده است.
هدایای فوق در حوزه‌ هایی همچون : هدیه رئیس، هدیه مدیر، هدیه اداری، هدیه سازمانی، هدیه مدیریت، بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، محصولات وی‌ آی‌ پی، هدایای تبلیغاتی، هدایای مناسبتی، هدیه لوکس، هدیه خاص، هدیه ویژه، هدیه جدید و… بسیار کارا و دارای کاربرد است.
وبسایت جامع هفت گردون خیال در برگیرنده تمامی پکیج های پیشنهادی بوده و آماده ارائه خدمات مورد نیاز متقاضیان گرامی در زمینه انتخاب شایسته ترین ها می باشد.

ست سنگاب خاتم کاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.