07 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > بهار صنایع دستی در بهار طبیعت

بهار صنایع دستی در بهار طبیعت

در بهار شاهد تولد دوباره زمین و شکوفایی و طراوت و رویش دوباره جوانه ها هستیم. رخوت زمستانی را از تن به در کرده و به جشن زیبای رنگها می رویم. تولد دوباره زمین در بهار نویدبخش خرمی، طراوت، زندگی و زیبایی های آن است. این رویش و زایش همیشه دستمایه ای گرانبها، امید آفرین و انگیزه بخش برای آدمیان بوده است و خواهد بود. اگر با نگاهی بهاری به استقبال این تولد دوباره برویم ایجاب می نماید که در تمامی عرصه های زندگی شاهد این شور و شوق و تولد دوباره و رویش و زایش باشیم از جمله در عرصه‌های اقتصادی، تولیدی، فرهنگی، صنعت و هنر.

در حوزه صنایع فعال در مجموع چرخه صنعتی میهن عزیزمان ایران صنایع دستی ایران دارای جایگاه ویژه و والایی می باشد. چه اينکه این صنعت ملی و بومی اصیل ما به تمامی برخاسته از روح هنرجو و هنرپرور ایرانی است با مواد و مصالح ۱۰۰ درصد داخلی و بومی و نیروی متبحر و ماهر و استادکاران برجسته و صاحب سبک و متخصص. فقط باید نگاهی ویژه و متفاوت و بهاری به آن انداخت تا شاهد رویش جوانه های خلاقیت و رونق بیش از پیش گلستان آن باشیم. گل هایی زیبا که هر کدام عطر و بو و رنگ و طراوت خاص خود را دارند. در گلزار صنایع دستی ایران میتوان ساعت های متمادی قدم زد و از زیبایی های منحصر به فرد آن لذت برد. آثار زیبا، رنگین و بی نظیر میناکاری، خاتم کاری، مس و پرداز، فیروزه کوبی، قلمزنی، قلم کار، ترمه، سفال و سرامیک، فرش، گلیم، گبه، شیشه‌گری هر کدام برای خود گلستانی زیبا و رنگین و پر رمز و رازند که ما را با خود به سرزمین همیشه سبز و پر طراوت خود می برند. برای ماندگاری و خرمی و طراوت این گلستان باید نگاهی نو و البته اقدامی شایسته و در خور انجام داد. بر همه ما به عنوان میراث داران این میراث اصیل و گرانبها فرض واجب است که چراغ آن را پرفروغ تر و نورانی تر از قبل روشن نگاه داشته و با درک ضرورت های پیش رو و شناخت اصولی و صحیح مسائل و مشکلات این حوزه و با برنامه ریزی و سرمایه گذاری هدفمند و همچنین بسترسازی مناسب از جانب متولیان این امر گلی به این گلستان رنگارنگ افزوده و آن را همیشه خرم و سبز نگاه داشته و به آیندگانمان بسپاریم.

شرکت هفت گردون خیال و گام هایی در راه

هفت گردون خیال از بدو تاسیس و شروع به فعالیت در این حوزه مهم وجهه همت خود را بر رونق و شکوفایی و خلاقیت در این عرصه بنا نهاده است و سعی در ارائه ای متفاوت هم چنین محصولاتی متفاوت و فاخر و زیبا نموده است.
بر همین اساس با طراحی و تولید جعبه های زیبا و شکیل در انواع خاتم، طرح خاتم، پی وی سی طرح چوب، چوب، انواع جعبه ها با روکش های جیر و مخمل، مگنتی، مقوایی، سنتی و… و نیز طراحی پکیج های جذاب و متنوع در قالب بسته های اقتصادی، هدایای مدیران، محصولات وی آی پی، هدایای خاص و ویژه، هدایای مناسبتی، هدایای سازمانی و تبلیغاتی و… این گلستان زیبا را رنگین تر و زیباتر و دوست داشتنی تر نموده است.
با مراجعه به وبسایت هفت گردون خیال شما نیز نظاره گر این گلستان زیبا و رنگین خواهید بود.

ست سنگاب و بسقاب دالبری خاتم کاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.