13 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > تفاوت هدیه سازمانی با هدیه شخصی

تفاوت هدیه سازمانی با هدیه شخصی

با نزدیک شدن به ایام پایانی سال، شاهد جنب و جوش وسیعی در بازارهای عرضه کالا و محصولات فروشگاه‌های اینترنتی هستیم، چرا که با فرا رسیدن سال نو و عید نوروز ضرورت تهیه هدایای نوروزی بیش از پیش نمایان می شود، چه در سطح خانواده‌ ها، افراد و احاد جامعه و چه در سطحی وسیع تر در عرصه اجتماع، ادارات، ارگان ها و تهیه هدیه سازمانی.
قدر مسلم آن که هدیه سازمانی با سایر هدایا دارای تفاوت های بسیاری می باشد، چند ویژگی مهم هدیه سازمانی را به طور خلاصه می توان به شرح زیر طبقه بندی نمود :

  1. برخلاف هدیه شخصی و دوستان هدیه سازمانی دارای نوعی رسمیت و تشخص ویژه است.
  2. هدیه سازمانی باید هدیه ای با اصالت و دارای هویت بوده باشد و به بیان دیگر دارای شناسنامه و پیشینه باشد.
  3. هدیه سازمانی علاوه بر جلوه و زیبایی آن باید کاربردی نیز باشد و صرفاً محصولی زینتی یا دکوراتیو نباشد، چون محصولات صرفاً زینتی و دکوراتیو بیشتر بر اساس پسند و سلیقه اشخاص انتخاب و تهیه می گردد و طبعاً هدیه سازمانی چون از طرف یک ارگان یا نهاد و یا سازمان اهدا می‌ شود، شامل حال آن نمی گردد.
  4. هدیه سازمانی الزاماً باید در بسته بندی خاص و شکیل تهیه و اهدا گردد تا ارزش هدیه دهنده و همچنین اعتبار اهدا کننده لحاظ شود، هدیه لوکس و نفیس در صورت اهدا بدون بسته بندی وزین، حاوی نوعی کج سلیقگی و بی اهمیتی خواهد بود که سازمان اهداکننده را در رسیدن به اهداف صددرصدی از اهدای هدیه دور می نماید.
  5. در صورتی که همراه با لوح یا کارت حاوی نام سمت و محل خدمت هدیه گیرنده باشد، دارای بازخوردی ویژه خواهد بود و نام اهداکننده را همیشه در ذهن مخاطبین خود ماندگار می نماید.
    با عنایت به موارد ذکر شده و ضرورت انتخاب هدیه همه جانبه به لحاظ ساخت، اصالت و زیبایی ما به سمت عرصه اصیل و وزین صنایع دستی ایران رهنمون می‌ شویم.
    عرصه ای پرمحصول، زیبا، اصیل و جذاب با شاخه هایی متکثر همچون : خاتم کاری، فیروزه کوبی، نقره، نقره نما، مس و پرداز، مس و نقاشی، ترمه، قلمکار، منبت، معرق، میناکاری، الماس تراش، حکاکی مس، حکاکی چوب، قلمزنی، منبت، معرق، سفال، سرامیک، شیشه، فرش، گلیم، تابلو فرش دست بافت، زیورآلات مدرن و سنتی دست ساز و..
صنایع دستی اصفهان و گردشگران مهمان

هفت گردون هدیه سازمانی و پیشنهادهای ویژه

بازرگانی هفت گردون خیال در راستای تعهد خود به رفع نیاز آحاد و افراد جامعه به ویژه سازمان ها و مؤسسات بزرگ دولتی و خصوصی به هدایای اصیل، نفیس و زیبا با طراحی و خلق پکیج هایی ویژه و انحصاری از مجموعه محصولات فاخر و نفیس صنایع دستی خود متناسب با نیاز حوزه‌ هایی همچون : هدیه مدیر، هدیه رئیس، هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدیه سازمانی، بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، محصولات وی آی پی، هدایای تبلیغاتی، هدایای مناسبتی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدیه ویژه و… گامی اساسی در این راستا برداشته است و با عرضه تمامی پکیج های انحصاری خود در وبسایت جامع هفت گردون خیال یاریگر شما متقاضیان محترم در انتخاب و تهیه هدایای مورد نیازتان می باشد.
بسته اقتصادی گلدان و بشقاب سفال

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.