12 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > ست هفت سین با خاتم کاری در سال ۱۴۰۰

ست هفت سین با خاتم کاری در سال ۱۴۰۰

عید نوروز است و زیبایی های آن بهار طبیعت است و شکوفایی و رویش جوانه ها.
همه ما به فراخور حال خود به استقبال سال نو می رویم با تمامی آداب و رسوم و سنن ویژه آن و در رأس آن پهن کردن سفره هفت سین در هنگام حلول سال نو، رسمی پر معنا و مفهوم و زیبا که رفته رفته و به مرور زمان تکامل یافته تر و زیباتر از پیش گشته است، چرا که نسل امروزی وارد عرصه شده است و آرایه هایی را بنابر سلیقه و پسند نسل‌ های امروزی به منظور زیباتر کردن و جذاب‌تر کردن سفره هفت سین نوروزی بدان افزوده اند.
یکی از عرصه های خاصی که می تواند در این امر حرف‌ های بسیاری برای گفتن داشته باشد، عرصه صنایع‌ دستی ایران است، چرا که صنایع دستی ایران سرشار از زیبایی، جذابیت، اصالت، معنا و مفهوم است و گستردگی شاخه های آن در این زمینه می‌تواند دایره این زیباسازی را وسیع تر نماید. شاخه‌ هایی همچون : خاتم کاری، نقره، نقره نما، فیروزه کوبی، مس و پرداز، مس و نقاشی، الماس تراش، منبت، معرق، میناکاری، سفال، سرامیک، شیشه، ترمه، قلمکار، قلمزنی و… از حوزه‌ هایی هستند که در این رابطه می‌ تواند بسیار مفید واقع شوند.
مثلاً از حوزه اصیل خاتم کاری می‌ توان ظروفی بسیار زیبا جهت چیدمان سفره هفت سین انتخاب نمود که اصالت، جذابیت و تفاوت خاصی را در این زمینه به نمایش گذارده است.
سفره‌ های هفت‌ سین خاتم علاوه بر اصالت می‌ تواند بسیار متفاوت و خاص باشد، خصوصاً بر زمینه سفره ترمه یا قلمکار دیگر شاهد نهایت زیبایی، اصالت و جذابیت خواهیم بود، امری که هفت گردون خیال به آن مبادرت ورزیده است و با طراحی و اجرای هفت سین هایی در دو گرایش مدرن و سنتی به پیشواز سال نو رفته است.
هفت سین های مدرن هفت گردون این امکان را برای متقاضیان محترم فراهم نموده است تا رنگ آن را به دلخواه و سلیقه خود انتخاب نمایند، همچنین هفت سین های سنتی هفت گردون نیز با استفاده از اصلی ترین و مهم ترین شاخه های صنایع دستی همچون : خاتم کاری، میناکاری، سفال و سرامیک، فیروزه کوبی و… طراحی و خلق گردیده‌اند.
این هفت سین های متنوع در کنار پکیج های انحصاری و خاص هفت گردون که متشکل از نفیس ترین و فاخرترین هدایا و محصولات صنایع دستی هفت گردون است، می‌ تواند برای متقاضیان محترم در حوزه‌ هایی همچون : هدیه مدیر، هدیه رئیس، هدیه اداری، هدیه سازمانی، بسته های اقتصادی، محصولات وی آی پی، محصولات آنتیک، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدیه ویژه و… بسیار کارا، مناسب و کاربردی باشد.
وبسایت جامع هفت گردون خیال با ارائه تمامی پکیج های ابداعی و هفت سین های متنوع در خدمت آحاد متقاضیان محترم و گرامی می باشد.

هفت سین مدرن هفت گردون خیال

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.