08 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > خاتم کاری اصل

خاتم کاری اصل

از معضلات گریبانگیر اقتصاد و بازار ایران همانند بسیاری از کشورهای دیگر، حضور کالاها و محصولات غیر استاندارد، تقلبی و بی کیفیت می باشد. این معضل به ویژه در حوزه هایی که استاندارد سازی لازم صورت نپذیرفته است، یا نهادهای نظارتی از ابزار و ساز و کارهای لازم و مفید جهت مقابله و برخورد با آن بی‌ بهره‌اند، بیشتر نمود دارد.
در حوزه محصولات صنعتی با تولید انبوه و یا کالاها و محصولات زیربنایی، خوشبختانه استاندارد سازی های لازم صورت پذیرفته و نهادهای نظارتی نسبتاً موفق عمل نموده اند. اما در حوزه ای به نام صنایع‌ دستی ایران با توجه به گستردگی محصولات و نیز پراکندگی بسیار زیاد جغرافیایی محل تولید و همچنین وجود کارگاه‌ های بیشمار تولید این محصولات در هر شهر و روستایی این موضوعات بسیار پیچیده تر، گسترده تر و عریان تر است.
به عنوان مثال در حوزه خاتم کاری که یکی از شاخه‌ های اصلی و شاید مهمترین زیرمجموعه صنایع دستی ایران (منهای صنعت فرش و گلیم دست بافت) می باشد، ما شاهد بروز این معضل و حضور محصولات نامرغوب و بی کیفیت با بهایی کمتر می باشیم و با عنایت به شرایط خاص اقتصادی موجود، این امر مصرف کننده گرامی را ترغیب به تهیه کالا یا کالاهایی با بهای کم تر می نماید و اثرات نامطلوب و جبران‌ ناپذیر آن بر وجه این میراث ملی که دارای بار فرهنگی و ارزشی والایی است و با مرارت و تلاش بی‌ وقفه هنرمندان زحمتکش و سخت‌ کوش این حوزه و طی قرون متمادی به دست آمده است، قابل تأمل و تأسف برانگیز است. چه این که خاتم‌ کاری نه تنها دیگر هنری است که موجود است و این که نمادی فرهنگی، مهم و معتبر از تمدن دیرپای ایرانی است که خوش درخشیده و سفیر شایسته برای ترویج و اشاعه بین‌المللی این تمدن تاریخی است. لذا خریداران محترم میبایست هنگام تهیه محصولات، دقت لازم و کافی را داشته باشند و حتی اگر مجبور به پرداخت بهای بالاتری باشند، از آن روی نگردانند تا از اصالت، مرغوبیت، صحت و سلامت محصول خاتم‌ کاری مورد نظر اطمینان حاصل نکرده‌اند، اقدام به تهیه آن ننمایند.
خریداران گرامی لازم است که این محصولات را از اماکن معتبر شناخته شده، دارای شناسنامه، سابقه، فعال و خوشنام تهیه نمایند. این امر در مورد خرید اینترنتی این هدایا نیز صادق بوده و می بایست عزیزان، هدایای مورد نیاز خود را از وبسایت های معتبر عرضه این محصولات تهیه نمایند.

ست گلدان خاتم کاری

عرضه اینترنتی هدایای نفیس خاتم کاری در هفت گردون خیال

بازرگانی هفت گردون خیال با راه اندازی وبسایت جامع خود در این راستا و عرضه اینترنتی نفیس ترین هدایای خاتم کاری و سایر محصولات صنایع دستی خود تحت عناوین : بسته های اقتصادی، هدایای مدیران، محصولات آنتیک، هدایای تبلیغاتی، محصولات وی آی پی، هدیه اداری، هدایای سازمانی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدایای مناسبتی و… عرصه ای را برای متقاضیان محترم این هدایا تدارک دیده است، تا بتوانند تجربه خریدی امن، به صرفه، متفاوت و جذاب را در کارنامه خود ثبت نموده و خاطره ای شیرین و ماندگار را رقم بزنند.

ست گلدان خاتم کاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.