10 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه خاص از صنایع دستی ایران چه مناسب است

هدیه خاص از صنایع دستی ایران چه مناسب است

برای انتخاب یک هدیه خاص آیا می توانیم از حوزه صنایع دستی ایران دست به انتخاب بزنیم؟
در ابتدای امر بهتر است توضیح کوتاهی پیرامون ویژگی‌ های هدیه خاص ارائه شود و همچنین نگاهی اجمالی به حوزه محصولات و هدایای صنایع دستی ایران انداخته شود، تا بتوان در نهایت انتخابی شایسته و مطمئن را رقم زد.
هدیه خاص هدیه ای است که برای افراد خاص در نظر گرفته می‌شود، مثلاً این شخص می‌ تواند مدیریت عالی رتبه یک مجموعه اداری و سازمانی باشد، می‌تواند عزیز ترین و خاص ترین فرد زندگی ما باشد، می‌تواند خاص ترین دوست یا همکارمان باشد. بنابراین در انتخاب یک هدیه خاص می بایست به این ویژگی توجه کافی مبذول داشته شود و از انتخاب هدایایی که با فراوانی بالا تولید و عرضه گردیده و انتخاب سهل، آسان و عام است، اجتناب شود.
هدیه خاص هدیه ای است که دارای اصالت، هویت و شخصیت است، دارای شناسنامه و پیشینه است، برای ساخت آن علاوه بر صرف وقت و زمان و مواد اولیه مرغوب، در آن روحی متعالی، متعهدانه و ارزشمند دمیده شده باشد شده باشد. کالایی صرفاً تولید شده نباشد، بلکه در خود حرف های بسیاری برای گفتن و حاوی پیامی متعالی و شایسته باشد.
از سوی دیگر ما با امری به نام صنایع‌ دستی ایران روبرو می‌باشیم، حوزه ای دارای اصالت، میراثی ارزشمند از گذشتگان، عرصه ای رنگین و گسترده برای امروز و چشم اندازی روشن تر برای فردا.
شاخه های متکثر و متنوع صنایع‌ دستی ایران همچنون : خاتم کاری، میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه، میناکاری روی طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی برنج و میناکاری روی چوب، نقره نما، فیروزه کوبی، منبت، معرق، ترمه، قلمکار، قلمزنی، سفال، سرامیک، شیشه، فرش، گلیم و تابلوفرش دست بافت، مس و پرداز، مس و نقاشی (انحصاری هفت گردون خیال)، زیورآلات سنتی و صدها عنوان و شاخه دیگر زمینه گسترده برای ما فراهم آورده است تا از آن میان دست انتخابی مطمئن و شایسته برای انتخاب یک هدیه خاص بزنیم.
به ویژه با نزدیک شدن به ایام پایانی سال و فرا رسید دیدن عید نوروز این امر نمودی دو چندان و اهمیتی مضاعف پیدا می کند، چرا که از آداب و رسوم زیبای عید نوروز، رسم پسندیده اهدای هدیه می باشد، به ویژه برای عزیزانمان در محدوده شخصی و اهدای هدیه در سازمان‌ ها و ارگان‌ های بزرگ دولتی و خصوصی به مدیران و همکاران در عرصه اجتماعی، خوشبختانه در سالیان اخیر بیشتر هدایای اداری، هدایای سازمانی و نیز هدایای مدیریتی از حوزه محصولات صنایع دستی ایران انتخاب، تهیه و اهدا می‌ شود، که این امر را بایست به فال نیک گرفت و به آینده ای روشن تر برای صنایع دستی ایران، این میراث ارزشمند ملی-میهنی امیدوار بود.

صنایع دستی ویژگی ها و نیازها

بازرگانی هفت گردون خیال و عرضه هدیه خاص

شرکت هفت گردون خیال در راستای تدارک ویژه برای مناسبت‌ های مختلف فردی، اجتماعی و ملی اقدام به ابداعی خلاقانه نموده است و با طراحی، ساخت و عرضه پکیج های متفاوت و انحصاری، فاخر و نفیس از حوزه محصولات اصیل صنایع دستی خود، گامی بزرگ در راستای رفع نیاز متقاضیان محترم به ویژه در عرصه‌ هایی همچون هدیه رئیس، هدیه مدیر، هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدیه جدید، هدیه خاص، هدیه ویژه و هدیه لوکس برداشته است.
وبسایت جامع هفت گردون خیال با ارائه تمامی پکیج های پیشنهادیو همچنین محصولات تک و ویژه در انتظار حضور شما و مشاهده تمامی این پیشنهادات بوده و از ابتدا تا انتها مشاوری امین، متعهد و پاسخگو برای شما متقاضیان محترم می باشد.

صنایع دستی و هدایای خاص

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.