10 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > روز مادر و صنایع دستی ایران

روز مادر و صنایع دستی ایران

چه نسبتی را می‌توان متصور بود میان صنایع دستی ایران و روز مادر، جز این که هر دو اصیل می باشند، آن یک در حوزه عرضه تولیدات و محصولات اصیل و این یک در حوزه روابط انسانی.
گرامیداشت مقام شامخ و والای مادر شاید اصولاً در قالب یک روز ویژه در طول سال نگنجد، لیکن همان هم در این شرایط خاص و دشوار، امری است قابل ستایش و تقدیر، پس چه بهتر و زیباتر که همین حداقل‌ ها را نیز با حضوری شایسته و سزاوار ارج نهیم، سنت زیبای هدیه را جاری ساخته و از عرصه این امر را دنبال نماییم که سزاوار است.
حوزه صنایع دستی ایران عرصه ای است اصیل، با هویت، دارای شناسنامه، زیبا، ارزشمند و دیرین.
شاخه های متنوع صنایع دستی ایران یقیناً می تواند نیاز ما را به انتخاب یک هدیه خاص روز مادر برطرف نماید.
زیر مجموعه هایی همچون : خاتم کاری، نقره، نقره نما، مس و پرداز، فیروزه کوبی، مس و نقاشی، زیورآلات مدرن و سنتی دست ساز، سفال، سرامیک، میناکاری، شیشه، فرش، گلیم، تابلو فرش دست بافت، ترمه، قلمکار، قلمزنی و… با ارائه طیف وسیعی از هدایای زیبا و جذاب، گزینه مناسبی برای انتخاب هدیه خاص روز مادر است.
بسیاری از مادران پرتلاش سرپرست خانوار خود در حوزه‌ های گوناگون صنایع دستی ایران مشغول به فعالیت می باشند و خود واقف به نیاز، سلیقه و علائق جامعه هستند و آن نیاز و سلیقه را در طراحی و تولید محصولات خود به کار برده و می‌ برند.

خرید صنایع دستی یک ضرورت

روز مادر و هفت گردون خیال

بازرگانی هفت گردون خیال قدردان ایثار و تلاش مادران عزیز این دیار بوده و در تدارک این مناسبت پکیج هایی متنوع ، ویژه ، کاربردی و انحصاری را به عرصه تولید رسانیده است.

پکیج هایی که در زمینه هایی همچون : هدیه مدیر ، هدیه رئیس ، هدیه مدیریت ، هدیه اداری ، هدیه خاص ، هدیه ویژه ، هدیه جدید ، هدیه لوکس ، هدیه سازمانی ، بسته های اقتصادی ، هدایای تبلیغاتی ، محصولات آنتیک ، هدایای مناسبتی و … بسیار مناسب و شایسته بوده و نیازها و اهداف اولیه اهداکنندگان هدیه را به خوبی و شایستگی برآورده می سازد.

وبسایت جامع هفت گردون خیال با قرار دادن تمامی پکیج های پیشنهادی خود آماده بازدید شمای متقاضی محترم علاقمند به هدایای اصیل و نفیس صنایع دستی ایران می باشد.

صنایع دستی اصفهان عرضه‌ کننده هدیه شب یلدا

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.