11 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه سازمانی چه بدهیم

هدیه سازمانی چه بدهیم

یکی از دغدغه‌ های خاص سازمان ها، همیشه انتخاب هدیه سازمانی در مناسبت ها و مراسم ویژه در طی سال است. مناسبت هایی همچون مراسم تودیع و معارفه مدیریت، جشن بازنشستگی همکاران، تقدیر از همکاران پرتلاش و نمونه، عقد قرارداد همکاری با مؤسسات و سازمان‌ های دیگر، سالگرد تأسیس و شروع به فعالیت، اعیاد سراسری و ملی همچون نوروز و… که در پایان هدایایی به رسم یادبود به اشخاص اهدا می‌ شود.
این هدایا با هدایای شخصی و دوستانه دارای تفاوت ماهوی است و دارای ویژگی‌ هایی خاص بوده که باید برای حصول به نتیجه بهتر آن عوامل را هنگام تهیه هدیه سازمانی مد نظر قرار داد.
هدیه سازمانی یک هدیه شخصی نیست، بنابراین باید حاوی نوعی رسمیت، وجاهت، اصالت و البته جذاب باشد.
حوزه صنایع دستی ایران با محصولات متنوع و ویژه خود دارای تمامی خصوصیات ذکر شده بوده و تنوع و تکثر زیرمجموعه های متنوع آن، امکانی گسترده را برای انتخاب شایسته فراهم می‌ آورد.
زیر مجموعه هایی همچون : خاتم کاری، فیروزه کوبی، نقره، نقره نما، مس و پرداز، مس و نقاشی (ابداعی هفت گردون خیال)، منبت، معرق، ترمه، قلمکار، قلمزنی، الماس تراش، میناکاری، فرش، گلیم، تابلو فرش دست بافت، سفال، سرامیک، شیشه و… علاوه بر ویژگی های ذاتی محصولات این حوزه، تهیه هدیه سازمانی از این حوزه در بطن خود کمک شایانی است به چرخه رشد صنایع و تولیدات داخلی و متعاقباً اشتغال‌ زایی بیشتر و بهبود و رونق اقتصاد ملی.

ست گلدان فیروزه کوبی

هفت گردون خیال و عرضه هدیه سازمانی

بازرگانی هفت گردون خیال در راستای تدارک ویژه هدیه صنایع دستی برای سازمان‌ ها، نهادها و مؤسسات بزرگ دولتی و خصوصی به ویژه در عرصه‌ هایی همچون هدیه رئیس، هدیه مدیر، هدیه مدیریت، هدیه اداری، هدایای تبلیغاتی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه ویژه، بسته های اقتصادی، هدیه جدید، محصولات آنتیک، محصولات وی‌ آی‌ پی، هدایای مناسبتی و… پیشنهادات جذاب، متنوع و ویژه‌ ای را در وبسایت جامع خود و در قالب پکیج های انحصاری و ابداعی در بسته‌ بندی‌ های وزین و شکیل ارائه داده است.
با مراجعه به وبسایت جامع هفت گردون خیال و مشاهده تمامی پیشنهادات ارائه شده در زمینه صنایع دستی، می توانید تجربه خریدی شیرین، به صرفه و خاص را برای خود و یا مجموعه تحت امرتان به ارمغان آورید.

صنایع دستی

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.