09 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > سفره هفت سین سنتی دیرین ارائه ای نوین

سفره هفت سین سنتی دیرین ارائه ای نوین

سفره هفت سین نوروزی از مهم ترین سنت های زیبای ویژه عید نوروز است، عیدی که سرشار از معانی و مفاهیم بالاست، عیدی که مقارن با شکوفایی طبیعت و خروج از رخوت زمستان است، عیدی قرین با خرمی، سرسبزی، طراوت و برکت.
بر همین مبنا هم تمامی آداب و سنن آن از جمله سفره هفت سین با تمامی جوانب و آرایه های آن سرشار از معانی و مفاهیم والاست.
هر سین آن بیانگر یکی از سمبل های زندگی و پیرامون آن است، البته به مرور زمان، آرایه هایی در جهت زیباتر نمودن و مطابق با پسند روز جامعه نمودن به آن افزوده گشته است و بر این اساس شاهد طراحی و خلق سفره هایی زیبا و مدرن هستیم، مطابق با پسند و سلیقه نسل‌ های امروزی. همچنین است سفره‌ هایی زیبا، سنتی و کلاسیک با بهره گیری از محصولات و ظروف شکیل صنایع دستی ایران.
صنایع دستی ایران با زیرمجموعه هایی متنوع و زیبا همچون : خاتم کاری، نقره، نقره نما، فیروزه کوبی، مس و پرداز، مس و نقاشی، منبت، معرق، ترمه، قلمکار، قلمزنی، میناکاری، الماس تراش، حکاکی مس، حکاکی چوب، فرش، گلیم، تابلو فرش دست بافت، زیورآلات مدرن و سنتی دست ساز، سفال، سرامیک، شیشه و… گزینه مناسبی برای انتخاب ظروف به کار رفته در سفره های هفت سین کلاسیک و سنتی و همچنین مدرن می‌ باشد، چرا که به عنوان مثال در شاخه‌ هایی همچون سفال، سرامیک و شیشه شاهد ظروف بسیار مدرن و امروزی می باشیم که جهت چیدمان سفره های مدرن هفت سین بسیار کارآ و شایسته می باشد.
بازرگانی هفت گردون خیال در راستای پاسخگویی شایسته به نیاز متقاضیان محترم در زمینه هدایای نوروزی و نیز سفره هفت سین نوروز ۱۴۰۰، اقدام به طراحی و خلق پکیج هایی متفاوت و ویژه سفره های هفت سین متنوعی در دو شاخه مدرن و سنتی نموده است و علاوه بر آن این امکان را برای متقاضیان محترم سفره های هفت سین نوروزی فراهم نموده است که با انتخاب رنگ دلخواه خود سفره‌ هفت‌ سین خود را سفارش دهند.
هدایا و پکیج های نوروزی صنایع دستی هفت گردون در کنار سفره های زیبای مدرن و سنتی تدارک دیده شده، می‌ تواند در حوزه‌ هایی همچون : هدیه رئیس، هدیه مدیر، هدیه اداری، هدیه سازمانی، هدیه خاص، هدیه ویژه، هدیه لوکس، هدیه جدید، بسته های اقتصادی، هدایای تبلیغاتی، هدایای مناسبتی و… بسیار دارای بازخورد شایسته و مناسب و کارآ باشد.
وبسایت جامع هفت گردون خیال دربردارنده تمامی پکیج های پیشنهادی و همچنین انواع سفره های هفت سین ویژه نوروز ۱۴۰۰ بوده و آماده ارائه تمامی خدمات مورد نیاز متقاضیان گرامی در این راستا می باشد.

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.