10 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه سازمانی و پیشنهادات صنایع دستی

هدیه سازمانی و پیشنهادات صنایع دستی

هدیه سازمانی یک ترکیب کلی است و از آن صرفاً یک مفهوم مستفاد می شود.
هدیه ای که کاربرد سازمانی و اداری دارد و به عبارتی به مناسبتی خاص در سطح اداری به شخص یا اشخاصی از مجموعه اهدا می شود. اما این تمام آن چیزی نیست که در بطن این ترکیب نهفته است. هدیه سازمانی می تواند مراتب گوناگونی را شامل شود از هدیه کارمند گرفته تا هدیه مدیریت، می تواند مختص بانوان کارمند باشد، می‌ تواند مختص آقایان کارمند می‌شود، به نیت تقدیر و تشکر باشد، می تواند به نیت پایان دوران خدمت بازنشستگی باشد، می شود در تودیع و معارفه یک مدیر خلاصه شود و بسیاری موارد دیگر.
طبعاً در هر کدام از موارد ذکر شده ما با ویژگی‌ های خاصی روبرو می شویم که ایجاب می نماید هدیه متناسب با آن ویژگی تهیه شده باشد، لیکن نکته حائز اهمیت بیشتر این است که اصلاً از کدام حوزه این انتخاب صورت پذیرد، مثلاً از حوزه محصولات الکترونیکی باشد، یا از حوزه محصولات دکوراتیو.
در هر حال انتخاب حوزه تهیه هدیه از اهم موارد قابل توجه است، یکی از شایسته‌ ترین حوزه های پر دستاورد حوزه زیبا و اصیل صنایع دستی ایران است. زیبا به خاطر جذابیت بصری ویژه محصولات صنایع دستی و اصیل به خاطر قدمت، هویت و پیشینه صنایع دستی ایران.
شاخه های متنوع محصولات صنایع دستی ایران این امکان را به متقاضیان هدیه سازمانی می‌ دهد که قدرت انتخاب داشته و بتوانند از میان گزینه های بسیار، مناسب ترین را انتخاب نمایند.
صنایع دستی ایران با تکثر بی نظیر شاخه های زیر مجموعه خود پوشش دهنده تمامی سلیقه هاست
تکثری همچون : خاتم‌ کاری، فیروزه کوبی، نقره، نقره نما، مس و پرداز، مس و نقاشی، منبت، معرق، ترمه، قلمکار، قلمزنی، میناکاری، الماس تراش، حکاکی مس، حکاکی چوب، سفال، سرامیک، شیشه، فرش، گلیم، تابلو فرش دست بافت، زیورآلات مدرن و سنتی دست ساز و… در کمتر صنایع دستی کشوری وجود دارد.
ایران به لحاظ کثرت شاخه های متنوع صنایع دستی رتبه نخست بین‌ المللی را در دست دارد و این امر بیانگر کثرت محصولات و امکان انتخاب بیشتر است.
در سالیان اخیر مؤسسات و ادارات دولتی و خصوصی رغبت و تمایل بیشتری را نسبت به محصولات نفیس صنایع دستی ایران نشان داده و می دهند.
بنابراین برای هدیه سازمانی مورد نیاز خودشان به این حوزه ورود کرده و از آن بهره مند می شوند.

صنایع دستی اصفهان و هدایای خاص آن

هفت گردون خیال و پیشنهادات ویژه

بازرگانی هفت گردون خیال با درک چرایی و نگاهی دقیق تر به پیشنهاد تهیه هدیه سازمانی از عرصه صنایع دستی ایران مفتخر است که در این راستا با طراحی و خلق پکیج های انحصاری و ویژه، گام اساسی و تعیین کننده را در جهت تهیه هدیه سازمانی برای مؤسسات مختلف از حوزه صنایع دستی برداشته است به ویژه در حوزه های هدیه مدیر، هدیه رئیس،هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدیه تبلیغاتی، هدیه سازمانی، بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، محصولات وی آی پی، هدایای مناسبتی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه ویژه، هدیه جدید و…
وبسایت رنگین هفت گردون خیال محلی است برای تبادل نظر فکری و فرهنگی. شما نیز می توانید با حضور در این وبسایت انتخابی خاص را رقم بزنید.

بسته اقتصادی کتاب انسان در جستجوی معنا

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.