10 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > صنایع دستی ایران عرضه کننده هدیه

صنایع دستی ایران عرضه کننده هدیه

عنوان فوق از دو بخش مهم و اساسی تشکیل یافته است :
۱) صنایع دستی ایران ۲) هدیه سازمانی
هر کدام از دو بخش فوق دارای ویژگی های انحصاری و خاص خود می باشند و ترکیب این دو با هم از آن ترکیبی خاص تر به وجود می‌ آورد که برای حصول بهترین نتیجه باید آن را مد نظر قرار داد. صنایع دستی ایران حوزه ای است بسیار گسترده، دیرین و در عین حال روزآمد، اصیل، جذاب و کاربردی.
هدیه سازمانی همانگونه که از نام آن بر می آید هدیه سازمان‌ ها و ارگان‌ های مختلف به مناسبت های گوناگون همچون اعیاد ملی و مذهبی، مناسبت های خاص سازمانی نظیر مراسم تودیع و معارفه مدیریت، مراسم بازنشستگی پرسنل، سالگرد تأسیس و شروع به کار، آغاز همکاری و یا عقد قرارداد با مؤسسه و سازمانی دیگر و…
هدیه سازمانی دارای حضائل و ویژگی هایی است که برای حصول بهترین نتیجه از اهدای آن باید به آن ویژگی ها دقت و توجه کافی مبذول داشت.
هدیه سازمانی هدیه شخصی، دوستانه و خصوصی نیست و در نتیجه می بایست دارای نوعی رسمیت، تشخص، پیشینه، اصالت و شناسنامه باشد، در ذات خود حامل پیام معنوی و فرهنگی ملی نیز باشد.
با نگاهی دقیق‌ تر به عرصه‌ های مختلف در زمینه تأمین هدایای گوناگون رهنمون به حوزه اصیل، زیبا و متنوع صنایع دستی ایران می شویم، حوزه‌ ای بسیط با تنوع فراوان شاخه‌ های آن همچون : خاتم‌ کاری، فیروزه کوبی، نقره، نقره نما، ترمه، قلمکار، قلمزنی، منبت، معرق، سفال، سرامیک، شیشه، الماس تراش، حکاکی مس، حکاکی چوب، مس و پرداز، میناکاری، مس و نقاشی، فرش، گلیم، تابلو فرش دست بافت، زیورآلات مدرن و سنتی دست ساز و…
شاخه های متنوع فوق هر کدام گزینه ها و پیشنهادات ویژه و شایسته ای را برای هدیه سازمانی ارائه داده اند که می توان از میان آنان متناسب با نیاز، سلیقه و بودجه خود بهترین هدیه سازمانی را انتخاب و تهیه نمود.

صنایع دستی اصفهان عرضه‌ کننده هدیه شب یلدا

هفت گردون خیال صنایع دستی و ارائه هدیه سازمانی

بازرگانی هفت گردون خیال با حضوری فعال در عرصه تولید و همچنین توزیع صنایع دستی طی سالیان گذشته همه ساله به استقبال سال نو و یا مناسبت های گوناگون ملی و مذهبی با ارائه هدایای ویژه و خاص می‌رود.
مشی خلاقانه هفت گردون منجر به ارائه پکیج های متفاوت و ویژه گردیده است.
پکیج هایی مناسب برای حوزه‌ های : هدیه رئیس، هدیه مدیر، هدیه اداری، هدیه مدیریت، بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، محصولات وی‌ آی‌ پی، هدایای تبلیغاتی، هدایای مناسبتی، هدیه سازمانی، هدیه لوکس، هدیه خاص، هدیه جدید، هدیه ویژه و…
وبسایت جامع هفت گردون خیال ارائه گر تمامی پکیج های انحصاری و خاص خود بوده و امکان انتخابی مناسب را به ویژه در عرصه هدیه سازمانی برای متقاضیان محترم فراهم نموده است.

بسته اقتصادی گلدان و بشقاب سفال

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.