07 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > جاقلمی خاتم کاری جعبه دار

جاقلمی خاتم کاری جعبه دار

جلوه ای بی بدیل از ظرافت و جذابیت در ساختار هندسی و منظم، نقشی متفاوت از زیبایی، نمادی از نازک بینی، خلاقیت و جسارت، خاتم است و تمامی معانی و تعاریف فوق، هنری با اصالت و ریشه دار، متشخص و استوار.
محصولات خاتم کاری رنگ و بو و جلوه‌ای دیگر از زیبایی را معنا می بخشند. هنر-صنعتی باشکوه بر صدر نشسته و خوش درخشیده. خاتم کاری از برجسته‌ ترین و نامدارترین گرایش های متنوع صنایع دستی ایران بوده و می باشد که آوازه اش نه تنها سراسر میهن عزیزمان را درنوردیده که فراسوی مرزهای این دیار کهنسال را به شایستگی پرتو افشانی می‌کند.
خاتم کاری و هدایای متنوع و گوناگون آن گزینه اول انتخاب سوغات، توسط گردشگران محترم خارجی به ایران و به ویژه پایتخت فرهنگی ایران، شهر شیراز می باشد. شیراز حافظ، شیراز سعدی، شیراز نارنجستان های زیبایش و شیراز خاتم کاری زادگاهش.
استادکاران برجسته خاتم چراغ این هنر دیرپا و این میراث ماندگار پیشینیان را کماکان روشن و پر فروغ نگاه داشته‌اند. محصولات متنوع صنایع دستی خاتم کاری خود گواهی است بر مطلوبیت و محبوبیت این هنر ملی نزد عموم طبقات جامعه.
هدایای سازمانی و تبلیغاتی اکثریت قریب به اتفاق آنان از این حوزه تأمین می‌گردد و خاتم و محصولات آن، هدیه ای ارزنده برای مدیران جامعه بوده و می باشد. از طیف محصولات اداری و مدیریتی خاتم اشاره‌ای گذرا داریم بر جاقلمی دو قیفه جعبه دار که بسیار زیبا و خلاقانه طراحی و تولید گردیده است. ست های نفیس رومیزی مدیریتی خاتم کاری عموماً متشکل از چند قطعه از لوازم کاربردی می باشد که شامل خودکار و خودنویس خاتم، جاقلمی، جای کارت، سررسید، قاب، تندیس، لوگو و پایه پرچم است. ویژگی خاص این محصول جعبه غیر نمایان آن است که در نگاه اول دیده نمی‌شود اما سطح زیرین صفحه بالایی محصول را جعبه ای تشکیل می دهد، که مخزنی مناسب برای لوازم اضافی تحریر و مورد نیاز می باشد. از قبیل لاک غلط گیر، مداد پاک کن، تراش، کلیپس، سوزن. این محصول زیبا و کاربردی در ابعاد و اشکال گوناگون طراحی و عرضه گردیده است و می تواند هدیه ای ارزنده به همراه سایر محصولات رومیزی مدیریتی خاتم قلمداد شود.

ست پایه تقویم رومیزی خاتم به همراه پاوربانک

خاتم کاری هدایای خاتم و هفت گردون خیال

شرکت بازرگانی هفت گردون خیال نیز هم راستا با نگاه عمومی جامعه به این هنر-صنعت اصیل و زیبای ایرانی در چیدمان پکیج های انحصاری و متفاوت خود از هدایای خاتم کاری به شایستگی بهره برده و توانسته است مجموعه هدایای فوق‌العاده را تحت عناوین بسته های اقتصادی، هدایای مدیران، محصولات آنتیک، هدایای تبلیغاتی، محصولات وی‌ آی‌ پی، هدایای سازمانی، هدیه جدید، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدایای فاخر و… تقدیم نماید.
وبسایت جامع هفت گردون خیال عرصه ای گسترده با پیشنهادهایی جذاب و ویژه برای متقاضیان گرامی هدایای نفیس و اصیل صنایع دستی ایران.

ست جاکارتی خاتم به همراه گوشی موبایل

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.