08 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > جا‌کارتی ساعت دار خاتم

جا‌کارتی ساعت دار خاتم

تنوع محصولات خاتم را در طبیعت می‌توان به تنوع دنیای پروانه‌ها و ماهی ها تشبیه نمود، تشبیهی که دور از ذهن نمی باشد. این هنر-صنعت اصیل ایرانی دارای آنچنان تنوع فوق‌ العاده‌ای در ارائه محصولات متفاوت با زیرساخت های متفاوت می باشد، که شاید در حوزه صنایع دستی ایران نتوان هم پای آن نامی را به میان آورد.
این هنر-صنعت زیبا، اصیل و ماندگار ایرانی طیف رنگین و پر شاخه و محصولی را رقم زده است. شاخه‌هایی همچون : محصولات خانگی، ملزومات و تجهیزات اداری و مدیریتی، محصولات فرهنگی و معنوی، محصولات و ادوات سرگرمی و ورزشی، محصولات تزئینی و دکوراتیو و…
خاتم اصیل ایرانی به ویژه خاتم زیبا، ظریف و فوق العاده شیراز به عنوان زادگاه و خاستگاه این هنر-صنعت جذاب به شهرتی فراسوی مرزهای این سرزمین نیز دست یافته است.
هدایای خاتم‌ کاری گزینه ای جذاب و متفاوت برای گردشگران خارجی و داخلی بوده و به عنوان ره آورد سفر خاطره ای خوش و ماندگار را رقم می‌زند. ادارات، نهادها و ارگان های دولتی و خصوصی همیشه در هدایای مناسبتی و به ویژه نوروزی خود نگاهی ویژه به محصولات خاتم کاری دارند و گزینه اول آنان در این میان می باشد.
یکی از شاخه های جذاب هنر-صنعت خاتم‌ کاری حوزه محصولات اداری و مدیریتی است که دارای تنوع چشمگیری بوده و به عنوان هدایای سازمانی و بالاخص مدیریتی گزینه ای بسیار مطلوب و کارگشا می باشد. ست های مدیریتی رومیزی خاتم مشتمل بر در چند قلم کالای خاص بوده که همگی در کنار هم جلوه فوق‌العاده و اصالتی ویژه را برای میز مدیران رقم می‌زند. این مجموعه ها عموماً مشتمل بر چند تکه از محصولات خاتم شامل قلمدان و جاقلمی، جاچسبی، جاکارتی، جای تقویم و سررسید، جای دستمال کاغذی، جای پرچم و لوگو می باشد.
محصول موردنظر امروز از این حوزه جاکارتی شکیلی است که با طراحی ویژه شامل سه قسمت می باشد. صفحه خاتم کاری به عنوان زیرساخت و روی آن سازه ای سه ضلعی که شامل سه بخش جای کارت، جای خودکار و ساعت رومیزی همگی مزین به خاتم بوده که بسیار کاربردی، زیبا و جذاب می باشد.

ست هدیه سنبلدان خاتم

هفت گردون خیال ست های رومیزی خاتم

شرکت هفت گردون خیال همسو با نگاه عمومی به حوزه هنر-صنعت خاتم‌ کاری، نگاهی ویژه به این شاخه اصیل و جذاب صنایع دستی ایران داشته و با عرضه هدایای خاتم کاری در قالبی نوین و متفاوت ادای دینی به این هنر اصیل صنایع دستی ایران نموده است.
هدایای هفت گردون ابداعی، انحصاری و متفاوت بوده که تحت عناوین : بسته های اقتصادی، هدایای مدیریتی، محصولات آنتیک، محصولات وی آی پی، هدایای تبلیغاتی، هدایای اداری، هدیه جدید، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدایای مناسبتی و… عرضه گردیده است.
وبسایت جامع هفت گردون خیال محیطی متفاوت، متنوع و جذاب را برای متقاضیان محترم و علاقمندان گرامی به این محصولات فراهم نموده است که شما عزیزان را به بازدید از آن دعوت به عمل می آورد.

ست گلدان خاتم کاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.