08 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > قاب و ان یکاد خاتم کاری

قاب و ان یکاد خاتم کاری

هنر-صنعت بی بدیل خاتم کاری از با اصالت ترین و نیز برجسته ترین صنایع دستی ایرانی بوده که بر تارک صنایع دستی ایران خوش می درخشد. هنر اصیل خاتم کاری با قدمتی بالغ بر چند قرن بوده که روز به روز بر درخشش و زیبایی های آن افزوده گشته و شاهد عرضه محصولاتی خاص، جذاب و بی نظیر در این حوزه می‌باشیم. دستاوردهای هنر خاتم کاری بسیار گسترده و متفاوت است. حوزه‌هایی چون محصولات خانگی، محصولات اداری، محصولات سرگرمی و ورزشی، محصولات معنوی و مذهبی، محصولات تزیینی و… شهر شیراز پایتخت فرهنگی ایران زمین را زادگاه خاتم دانند و بیراه نیست که ما شاهد عرضه زیباترین، ظریف ترین و اصیل ترین محصولات خاتم از این شهر می باشیم. البته نمی‌توان از حضور پررنگ هنرمندان و اساتید خاتم کار اصفهان نیز غافل بود چه اینکه امروزه محصولات خاتم کاری اصفهان نیز در عرصه‌ های داخلی و خارجی جلوه ای زیبا را به نمایش گذاشته و می‌گذارند.
از حوزه محصولات تزیینی با گرایش مذهبی نمونه‌ای را به عنوان شاخص در این گفتار خدمت علاقمندان این عرصه معرفی و بررسی می‌نماییم. تابلوی بیضی خاتم کاری با نقش و ان یکاد قلمزنی در وسط، حاشیه خاتم زیبا به همراه نقش مینای اسلیمی در جای‌ جای محیط قاب مجموعه بی‌نظیر و فوق‌العاده خاص را رقم زده است، که چشم هر بیننده ای را خیره می نماید. این تابلو-قاب ترکیبی در ابعاد و اشکال گوناگون توسط اساتید مربوطه طراحی و اجرا گردیده است این قاب دارای قابلیت و جذابیت ویژه‌ای به عنوان هدیه ای اصیل و ماندگار از صنایع دستی به ویژه در مناسبت های خاص و مهم مذهبی همچون اعیاد مذهبی بوده که اهدای آن دارای اثری ماندگار، معنوی و روحانی است.

ست هدیه سنبلدان خاتم کاری

هدایای خاتم‌کاری هفت گردون خیال

شرکت بازرگانی هفت گردون خیال به شایستگی از محصولات نفیس خاتم استادکاران خود در چیدمان پکیج های انحصاری و ابداعی خود بهره می‌برد. بسیاری از پکیج های هفت گردون خیال بر مبنای مرکزیت خاتم طراحی و اجرا گردیده است، محصولاتی چون بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، هدایای مدیریتی، محصولات وی‌ آی‌ پی، هدایای تبلیغاتی، هدایای سازمانی، هدایای اداری، هدیه لوکس، هدیه خاص، هدیه جدید، هدایای فاخر و… علاقه‌مندان به هدایای خاتم کاری و سایر رشته های صنایع دستی نظیر میناکاری، فیروزه کوبی، نقره نما، مس و پرداز، مس و نقاشی (ابداعی هفت گردون)، ترمه، قلمکار و… می‌توانند با رجوع به وبسایت جامع هفت گردون خیال مجموعه ای متنوع، زیبا و انحصاری را از این محصولات مشاهده و اقدام به تهیه نمایند.

ست گلدان خاتم کاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.