12 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > میز استند خاتم کاری

میز استند خاتم کاری

ویژگی بارز خاتم اصالت، دقت و تنوع محصولات می باشد. اصالتی ماندگار ناشی از ذوق، ممارست، نازک بینی، سلیقه، تجربه و تخصص استادکار خاتم.
البته نوع مصالح و مواد اولیه زیرساخت محصولات خاتم صرفنظر از نوع نقش، تعداد مثلث ها در مساحت کم و انواع گره های چند ضلعی گوناگون به کار رفته نیز در ارزش‌گذاری و اصالت محصول تولید شده نقشی بسزا و حائز اهمیتی دارد، نوع مفتول های چوبی و نیز مفتول های فلزی و استخوان به کار رفته، سطح زیرساخت، یکنواختی پوشش لعاب، یکنواختی سطح خاتم، سوهان کاری مناسب و چسب به کار رفته استاندارد همگی عوامل دخیل در ساخت یک قطعه خاتم استاندارد و اصیل است.
خاتم ظریف، اصیل و چشم نواز شیراز شهر شعر و ادب و پایتخت فرهنگی ایران شهره ای جهانی یافته است و به زیبایی و اصالت هر چه تمام‌ تر توانسته است فرهنگ و هنر ایران را در سطح بین‌المللی نمایندگی نماید. گردشگران خارجی در سفر به ایران علاوه بر مشاهده جاذبه های تاریخی، باستانی، جغرافیایی و نیز مهمان‌ نوازی خالصانه و گرم شهروندان ایران زمین شاهد جلوه‌گری بی‌ رقیب صنایع دستی ایران بوده و به ویژه مجذوب هنر- صنعت خاتم اصیل ایرانی می گردند. کمتر گردشگری است که مهمان میهنمان نشود مگر اینکه قطعه‌ ای کار ارزشمند و نفیس خاتم را با خود به عنوان ره آورد ماندگار سفر به ارمغان نبرده باشد. به ویژه اینکه محصولات خاتم ایران بزرگترین هنر-صنعتی از مجموعه صنایع دستی ایران است که بیشترین پوشش محصول را به لحاظ کمی به خود اختصاص داده است. طیف وسیعی متشکل از انواع محصولات خانگی و تجهیزات مصرفی روزانه مثل : شیرینی خوری، آجیل خوری، سنگاب، کاسه، بشقاب، سرویس های چای و شربت خوری، انواع قاب تابلو و ساعت های خاتم، محصولات اداری نظیر ست های نفیس مدیریتی شامل قلمدان، جا قلمی، جای کارت، تقویم و عکس، خودکار و خودنویس، جا چسبی و محصولات فرهنگی نظیر انواع رحل و صندوق نفیس قرآن کریم، میزهای تحریر و مدیریتی خاتم، مبلمان خاتم و محصولات سرگرمی و ورزشی نظیر تخته نرد و شطرنج خاتم.
میز استند چند ضلعی خاتم‌ کاری یکی از محصولات ویژه و خاص از حوزه محصولات فرهنگی خاتم بود که به زیبایی هرچه تمام تر توسط اساتید برجسته خاتم کار خلق گردیده است. این میزهای ایستاده ویژه سمینار ها، همایش ها و کلاس درس اساتید بوده که جلوه فوق‌العاده‌ای به استیج سالن بخشیده و بازخورد خاصی دارد. این استندها در ابعاد و اشکال مختلف طراحی و عرضه می گردد.

ست گلدان خاتم کاری

پیشنهادهای خاتم کاری نفیس و اصیل هفت گردون خیال

هفت گردون خیال با دستی پر از محصولات نفیس و زیبای خاتم خود به مهمانی دیدگان شما می آید. هدایای پیشنهادی متنوع و جذاب هفت گردون شامل پکیج های : بسته های اقتصادی، هدایای مدیریتی، هدایای تبلیغاتی، هدایای سازمانی، محصولات آنتیک، محصولات وی آی پی، هدایای لوکس، هدیه جدید، هدیه خاص، هدایای مناسبتی و… ترکیبی است از محصولات زیبای صنایع دستی هفت گردون از جمله هدایای خاتم کاری همراه با محصولاتی مکمل نظیر محصولات الکترونیکی، محصولات چرمی، لوازم التحریر لوکس، انواع سررسید های مدیریتی متنوع، دیوان اشعار و کتب مذهبی.
پیشنهادات هفت گردون بر مبنای نیاز و سلیقه امروزین متقاضیان محترم چیدمان و طراحی گردیده است. بسته بندی های شکیل و مستحکم از دیگر ویژگی های این پکیج ها بوده است که به زیبایی و جذابیت محصول بسی افزوده است.
با مراجعه به وبسایت جامع هفت گردون خیال می توانید زمان رؤیت تمامی محصولات و پکیج ها تجربه خریدی مطمئن، امن، جذاب و متفاوت را به تجارب خود بیافزایید و از خود خاطره ای ماندگار و نیک بر جای بگذارید.

ست گلدان خاتم کاری و قلمدن خاتم

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.