10 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > صنایع دستی ایران همگام با عید نوروز

صنایع دستی ایران همگام با عید نوروز

عید نوروز در راه است و صنایع دستی ایران نیز در تدارک استقبال شایسته با عرضه محصولات ویژه. عید نوروز از مهم ترین و نیز دیرین ترین اعیاد ملی ما ایرانیان است، عیدی سرشار از مفاهیم والا و ارزشمند، مفاهیمی برگرفته از روح فرهنگ و تمدن ایرانی.
از سوی دیگر صنایع دستی ایران نیز نشأت گرفته و برخاسته و متأثر از همین فرهنگ والا و ارزشمند می باشد.
هنرمند و صنعتگران این عرصه محصولی را صرفاً تولید نمی نماید، بلکه با دمیدن روح هنر و ارزش های متعالی در آن، اعتبار و شخصیت ویژه به اثر بخشیده و آن را در مرحله ای بالاتر از یک کالای تولیدی صرف نشان داده و آن را به اثری ارزشمند، دارای بار فرهنگی و ارزشی ویژه تبدیل می نماید.
کثرت سرشاخه ها و زیر مجموعه های متنوع صنایع دستی ایران به آن وسعتی بی نظیر و ابعادی دیگر بخشیده و جایگاهی والا برای آن به ارمغان آورده است، جایگاهی چه در سطح بالایی بین‌ المللی و چه در سطح داخلی.
عناوین پرشمار صنایع دستی ایران همچون : خاتم کاری، فیروزه کوبی، نقره، نقره نما، مس و پرداز، مس و نقاشی، الماس تراش، حکاکی مس، حکاکی چوب، میناکاری، منبت، معرق، ترمه، قلمکار، قلمزنی، سفال، سرامیک، شیشه، فرش، گلیم، تابلو فرش دست بافت، زیورآلات مدرن و سنتی دست ساز و… ارائه دهنده طیف وسیع و متنوعی از محصولات گوناگون کاربردی و دکوراتیو بوده و دنیایی از نقش و رنگ و جذابیت را به ارمغان آورده است.
این امر نقشی مهم در امکان انتخاب برای متقاضیان محترم فراهم آورده است، به ویژه در انتخاب هدیه سازمانی از سوی ادارات، نهادها و مؤسسات دولتی و خصوصی، چرا که انتخاب هدیه سازمانی، ویژگی‌ ها و مشخصات خاص خود را دارد و متفاوت از هدایای شخصی و دوستانه است.
هدیه اداری دارای نوعی رسمیت و تشخص است که باید آن را مد نظر قرار داد.

خرید صنایع دستی از کجا و چگونه؟

هفت گردون خیال پیشرو در ارائه هدایای نوروزی

بازرگانی هفت گردون خیال همه ساله و به رسمی ویژه، نگاهی متفاوت به عید نوروز و هدایای خاص آن دارد.
نگاهی آمیخته با نوآوری و خلاقیت نشأت گرفته از دگرگونی طبیعت در سال نو و عید نوروز.
بر همین اساس با در پیش گرفتن مشی مبدعانه اقدام به طراحی و خلق پکیج هایی متفاوت، زیبا و چند محصوله از صنایع دستی به همراه بسته‌ بندی‌ های وزین و شکیل نموده است.
پکیج‌ هایی متناسب با نیاز حوزه‌ هایی همچون : هدیه رئیس، هدیه مدیر، هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدیه سازمانی، بسته های اقتصادی، هدایای تبلیغاتی، محصولات آنتیک، محصولات وی آی پی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدیه ویژه و… وبسایت جامع هفت گردون خیال دربردارنده تمامی پیشنهادات ویژه فوق بوده و یاریگر شما در انتخاب مناسب ترین هاست.
با هفت گردون خیال شما نیز بهاری شوید و خاطره ای ماندگار از خود برجای بگذارید.

حکاکی روی مس درخشان چون الماس

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.