10 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه سازمانی نوروزی چه مناسب است

هدیه سازمانی نوروزی چه مناسب است

ایام پایانی سال است و جنب‌ و جوش ناشی از استقبال تهیه هدیه نوروزی به ویژه هدیه سازمانی نوروزی برای مؤسسات، ارگان ها و سازمان های بزرگ دولتی و خصوصی.
خوشبختانه در سالیان اخیر روند استقبال از هدایا و محصولات صنایع دستی ایران در سازمان ها و مؤسسات بزرگ به ویژه ارگان های دولتی جهت تهیه هدیه سازمانی رو به فزونی گذارده است، خصوصاً این که صنایع دستی اصیل و زیبای ایرانی تماماً حاصل دست هنرمندان صنعتگر ایرانی است و مواد و مصالح اولیه برای ساخت و تولید آن نیز تمام داخلی بوده و صنعت ارزبری نمی باشد، مضاف بر این که با صادرات آن با توجه به اشتهار و مطلوبیت بین المللی صنایع دستی ایران، شاهد ورود ارز نیز به میهن عزیزمان خواهیم بود و ثالثاً هرگونه رونق و رشد این صنعت تأثیری مستقیم در روند اشتغال زایی در پی خواهد داشت و این اشتغال صرفاً محدود به کلان شهرها نبوده و با توجه به گسترش جغرافیایی مراکز تولید محصولات صنایع دستی شاهد اشتغال زایی در بسیاری از شهرها، روستاها و نقاط حاشیه ای دور افتاده خواهیم بود.
گستردگی زیرساخت‌ ها و شاخه‌های گوناگون صنایع دستی ایران همچون : خاتم کاری، نقره، نقره نما، فیروزه کوبی، مس و پرداز، مس و نقاشی، منبت، معرق، فرش، گلیم، تابلو فرش دست بافت، سفال، سرامیک، شیشه، الماس تراش، میناکاری، حکاکی مس، حکاکی چوب، ترمه، قلمکار، قلمزنی، زیورآلات مدرن و سنتی دست ساز و امکانی ویژه را برای مؤسسات و سازمان ها برای تهیه هدیه سازمانی فراهم آورده است تا بتوانند با توجه به تنوع محصولات و دستاوردهای ارزشمند این میراث ملی بهترین انتخاب برای هدیه سازمانی جهت عید نوروز را انجام دهند.
به ویژه در حوزه‌ های خاتم کاری و میناکاری با تنوع گسترده ای از هدایای نفیس، اصیل و کاربردی روبرو هستیم که هر کدام با پتانسیل ویژه ای بهترین گزینه برای انتخاب هدیه سازمانی است.

ست سنبلدان فیروزه کوبی

تدارک ویژه هفت گردون برای هدیه سازمانی

بازرگانی هفت گردون خیال به سنت همه ساله خود جهت گردآوری مجموعه های متنوع و منحصر به فردی برای سازمان ها و مؤسسات جهت تهیه هدیه نوروزی از حوزه صنایع دستی برای پرسنل تحت امر و یا شرکت‌های طرف همکار، امسال نیز این مهم را در دستور کار خود قرار داده است و با طراحی و ساخت پکیج هایی جذاب، متنوع متفاوت و چند محصوله گام بزرگی در این راستا برداشته است.
این هدایا گزینه‌ های ویژه‌ ای برای انتخاب در حوزه‌ هایی همچون : هدیه مدیر، هدیه رئیس، هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدیه سازمانی، هدایای تبلیغاتی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدیه ویژه، بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک، محصولات وی آی پی، هدایای مناسبتی و.. می باشد.
هفت گردون خیال با ارائه تمامی پکیج های متنوع خود در وبسایت جامع خود یاریگر مؤسسات، نهادها، ارگان ها و سازمان های بزرگ دولتی و خصوصی در انتخاب هدیه سازمانی ویژه نوروز و سایر مناسبت های مهم بوده و از ابتدا تا انتها همراه، یاور و مشاور متقاضیان محترم در انتخاب بهترین ها می باشد.
بسته اقتصادی گلدان میناکاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.