14 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه مدیریت با صنایع دستی

هدیه مدیریت با صنایع دستی

صنایع دستی ایران با طیف وسیعی از محصولات ویژه، گزینه بسیار مناسبی جهت انتخاب هدیه مدیریت بوده و می‌تواند اهداف اولیه اهداکنندگان را به شایستگی برآورده سازد.
صنایع دستی ایران با زیرمجموعه های متکثر و متنوعی همچون میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه، میناکاری روی طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی برنج و میناکاری روی چوب، خاتم کاری، مس و پرداز، مس و نقاشی (ابداعی هفت گردون)، نقره نما، فیروزه کوبی، منبت، معرق، فرش، گلیم و تابلوفرش دست بافت، ترمه، قلمکار، قلمزنی، حرکات مس، حکاکی چوب، سفال، سرامیک، شیشه و بسیاری از عناوین متنوع دیگر دارای تنوع فوق‌ العاده ای در محصولات عرضه شده از هر یک از شاخه‌ های مهم و معتبر نامبرده بوده که دست متقاضیان را برای انتخاب یک هدیه مدیریت باز می‌گذارد.
البته باید هنگام تهیه این هدایا به ویژگی‌ های مخصوص آن نیز دقت و توجه کافی مبذول داشت، چرا که یک هدیه اداری همانند هدایای شخصی،
دوستانه و خانوادگی نیست، هرچند که صنایع دستی ایران برای تمامی نیازها از جمله نیاز به هدایای شخصی و دوستانه نیز حرفی برای گفتن و محصولاتی مناسب برای عرضه و انتخاب دارد.
هدیه مدیریت باید در دل خود نوعی رسمیت و وجاهت خاصی را دارا باشند، باید دارای اصالت هویت و شناسنامه باشند، زیبا و همچنین کاربردی باشند، دارای روح معنوی، متعالی و ارزشمند مدارانه باشند تا شاهد تأثیرگذاری بیشتر و ماندگارتری باشند، در بسته بندی شکیل و وزین اهدا شده باشند تا شأن هدیه گیرنده و همچنین هدیه رعایت شده باشد، ترجیحاً از محصولات صنایع داخلی بوده باشد تا به رشد و توسعه صنایع داخلی کمک شده باشد و عوامل دیگر.
از مجموعه نکات برشمرده شده به سوی صنایع دستی ایران با مجموعه بی نظیری از محصولات نفیس، فاخر و ارزشمند خود سوق داده می شویم. خوشبختانه امروز بسیاری از نهادها، سازمان‌ ها و ارگان‌ های بزرگ و مهم دولتی و بخش خصوصی به منظور رفع نیاز و تهیه هدایای مورد نظرشان عرصه صنایع‌ دستی ایران را انتخاب نموده و می نمایند.

صنایع دستی و اقتصاد خانواده

هفت گردون و عرضه هدیه مدیریت

در راستای پاسخگویی مناسب و شایسته و نیاز متقاضیان محترم ادارات و مؤسسات گوناگون دولتی و خصوصی به هدیه مدیریت، هفت گردون خیال اقدام به طراحی و ارائه پکیج های انحصاری و جذاب از مجموعه محصولات نفیس خود در حوزه‌ هایی همچون خاتم کاری، میناکاری، فیروزه‌ کوبی، مس و پرداز، نقره نما و… نموده است.
این پکیج های چند محصوله و زیبا می‌ تواند در حوزه‌ هایی همچون هدیه مدیر، هدیه رئیس، هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه ویژه و هدیه جدید گزینه بسیار مناسبی باشد و پاسخگوی اهداف مجموعه شما از اهدای هدایا باشد و نام شما را به زیبایی و شایستگی در اذهان مخاطبان خود ماندگار سازند.
وبسایت جامع هفت گردون خیال با ارائه تمامی پکیج های پیشنهادی صنایع دستی و همینطور هدایای تک، شما را به بازدید از آن دعوت نموده و شما را در انتخاب بهترین و مناسب ترین ها از ابتدا تا انتها و دریافت سفارشات خود همراهی و همگامی می نماید.

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.