13 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > مهم ترین مشکل تولید کنندگان صنایع دستی استان بوشهر فروش محصول است

مهم ترین مشکل تولید کنندگان صنایع دستی استان بوشهر فروش محصول است

به گزارش خبرگزاری مهر استاندار بوشهر آقای عبدالکریم گراوند در جریان بازدید از نمایشگاه صنایع دستی در عالی شهر اظهار داشت : استان بوشهر دارای ظرفیت بالایی در حوزه صنایع دستی است که نیازمند حمایت های ضروری در این خصوص است. گراوند با اشاره به این که شهر آب پخش یکی از نقاط مهم و تأثیرگذار در حوزه صنایع مرتبط با نخل و خرما می باشد، ایشان افزود : آب پخش با استفاده از ظرفیت‌ های موجود به عنوان شهر ملی حصیر و کپو بافی ایران تبدیل شده است. استاندار بوشهر با یادآوری کیفیت بالای محصولات تولید شده توسط هنرمندان بوشهری خاطرنشان ساخت بانوان کارآفرین با حداقل امکانات، اقدام به تولید با کیفیت ترین محصولات صنایع دستی می کنند که نشان از ظرفیت و شایستگی بانوان این استان است، ایشان یکی از مهم ترین مشکلات تولید کنندگان صنایع دستی استان را در بخش فروش دانست و گفت به منظور حمایت از صنایع دستی باید در این عرصه تمرکز بیشتری برای بازاریابی داخلی و خارجی صورت پذیرد.
گراوند خواهان استفاده فعالان حوزه صنایع دستی از ظرفیت فضای مجازی برای فروش محصول خود گردید و اضافه‌ کرد صنایع دستی نقش مهمی در اشتغال زایی به ویژه برای بانوان داشته و باید مورد حمایت بیشتری قرار گیرد.
در پایان تصریح کرد : صنایع دستی در ایجاد اشتغال، تولید و صادرات نقش بسزایی دارد و می‌ بایست بازاریابی شایسته‌ ای برای محصولات تولیدی این صنایع انجام پذیرفته تا زمینه صادرات آن بیش از پیش فراهم شود.

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.