07 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > شکلات خوری سه درب خاتم کاری

شکلات خوری سه درب خاتم کاری

خاتم کاری از شاخص ترین و جذاب ترین شاخه های صنایع دستی ایران محسوب می شود. هنری اصیل، فاخر و پردازش که به لحاظ تاریخی دورانی پرشکوه و اوج و فراز را در کارنامه خود به ارمغان دارد. سده‌های گذشته به ویژه دوران سلسله صفویه را اوج رونق و شکوفایی این هنر-صنعت می‌دانند. در این دوران شاهد گسترش و رشد چشمگیر این هنر می باشیم. بسیاری از لوازم، ادوات و وسایل مورد استفاده در دربار سلاطین صفوی مزین به آثار زیبای خاتم بوده که بسیاری از آنان هم اکنون زینت بخش مهمترین و معتبرترین موزه های جهانی در اقصی نقاط دنیاست. تخت سلاطین، مبلمان رسمی، دیوارکوب های تزیینی، عصا و ادوات شخصی سلاطین و امرا و بزرگان کشوری، لوازم التحریر، میز و… همگی به زیور خاتم آراسته می گردیدند.
امروزه کاربرد خاتم کاری بیشتر در حوزه ست های خاص مدیریتی و بعضی از اقلام روزمره زندگی نظیر شکلات خوری، آجیل خوری، سرویس چای خوری، شربت خوری، انواع گلدان، تخته نرد و شطرنج، رحل قرآن،انواع قاب های دیواری ترکیبی از خاتم و مینا و… می باشد اصولاً صنایع دستی ایران علاوه بر جذابیت و زیبایی خاص خود که زینت‌بخش هر فضایی می باشد دارای جنبه های کاربردی در زندگی روزمره نیز است که این امر نقطه قوت این دسته از محصولات می باشد، همانند محصولات زیبای میناکاری روی سفال، میناکاری روی مس، شیشه، طلا و نقره، فیروزه کوبی، مس و پرداز، ترمه و قلمکار، نقره نما، گلیم، گبه، فرش و محصولات سفال و سرامیک و شیشه و بسیاری شاخه های متنوع و زیبای دیگر صنایع دستی ایران.

شرکت هفت گردون خیال و محصولات خاتم کاری شکلات خوری سه درب خاتم

یکی از محصولات زیبا و کاربردی هدایای خاتم کاری شکلات خوری های خاتم می باشد که در اینجا به معرفی یکی از متفاوت ترین آنها اشاره می رود.
شکلات خوری سه خانه و به عبارتی سه درب خاتم که در اشکال گوناگون گرد و چند ضلعی و مربع بوده و فضای داخلی آن به وسیله دیواره ای جداکننده به سه قسمت تقسیم گردیده است که می‌توان از سه محصول مختلف همزمان در آن بهره برد.
هفت گردون خیال در اقدامی مبتکرانه این کالای زیبا را به همراه محصولات متنوع دیگر صنایع دستی ایران و یا محصولاتی نظیر کالاهای الکترونیکی، محصولات چرمی، لوازم التحریر، دیوان شعرای نامدار، کتب مذهبی و… در قالب پکیج های مختلف نظیر بسته های اقتصادی، هدایای مدیران، هدایای مناسبتی، محصولات وی آی پی، هدایای تبلیغاتی، هدایای سازمانی، هدیه خاص و ویژه خدمت دوستداران و متقاضیان محترم عرضه نموده است، که با مراجعه به وبسایت جامع شرکت هفت گردون خیال می توانید ضمن مشاهده تمامی محصولات و پکیج های متفاوت نسبت به انتخاب و خرید آن اقدام نمایید.

ست شکلات خوری خاتم کاری
ست شکلات خوری خاتم کاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.