08 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > صنایع دستی و هدیه شب یلدا

صنایع دستی و هدیه شب یلدا

محصولات صنایع دستی ایران و اصفهان یکی از بهترین گزینه ها برای هدیه ویژه شب یلداست.
صنایع دستی ایران سمبلی از فرهنگ، سنت، تمدن و روح ملی ما ایرانیان است که شایستگی دربردارنده تمامی آن خصوصیات ذکر شده می باشد.
چرا که استادکار و هنرمند صنایع دستی برای حصول بهترین نتیجه و دستاورد در این رابطه، رابطه‌ ای تنگاتنگ و عاطفی و معنوی با دست آفریده خود دارد و به نقل قولی معروف گویا از روح خود در آن دمیده است.
نقوش و رنگ آمیزی، سبک و حتی نوع محصولات عمدتاً به گونه‌ای است که آینه تمام نمایی از روح زیبایی شناسانه، ارزش مدارانه و متعالی فرهنگ و تمدن ایرانی است.
از سوی دیگر فرهنگ والای ایران زمین سرشار از ارزش‌ های متعالی می باشد یکی از آن سنت‌ های نیکو و پر مفهوم در فرهنگ ما گرامیداشت شب یلداست. این شب آداب و رسوم و سنت‌ های زیبای ویژه خود را دارد که یکی از آن سنن زیبا رسم نیکوی هدیه دادن می باشد.
به ویژه هدیه به نوعروسان سرآمد آن است که به سینی یلدا معروف می باشد و در آن سمبل های ویژه این شب زیبا به همراه هدیه ای ماندگار از سوی خانواده داماد برای نوعروس برده می شود.
برای نکوداشت بهتر و اصیل تر این رسم زیبا شایسته است که هدیه ویژه این شب نیز بر اساس عوامل ذکر شده تهیه و انتخاب گردد و این نکته ما را به سوی صنایع دستی ایران و اصفهان رهنمون می سازد. چه این که در این رابطه صنایع دستی ایران و اصفهان دارای گزینه های بسیار مطلوب و تأثیرگذاری است و به ویژه با توجه به تنوع گسترده شاخه‌ های مهم صنایع‌ دستی از جمله میناکاری، خاتم کاری، فیروزه کوبی، نقره نما، مس و پرداز، مس و نقاشی، منبت، معرق، زیورآلات زیبای سنتی از شاخه میناکاری روی طلا و میناکاری روی نقره، ترمه، قلمکار، قلمزنی، سفال، سرامیک، شیشه و… امکان انتخاب برای متقاضیان بسیار می باشد و چه بهتر که هنگام تهیه هدیه ویژه شب یلدا این امر را مدنظر قرار داد

ست هدیه شکلات خوری فیروزه کوبی

هفت گردون خیال و هدیه یلدا

بازرگانی هفت گردون خیال نیز همسو با هموطنان عزیز خود نگاهی ویژه به این امر داشته و با تدارک هدایای نفیسی متناسب با این شب زیبا از مجموعه هدایای نفیس صنایع دستی خود یاریگر متقاضیان محترم این دست آثار و هدایای ارزشمند بوده و پیشنهادات جذابی را در وبسایت جامع خود تحت عناوین : بسته های اقتصادی، هدایای مدیریتی، هدایای سازمانی، هدایای تبلیغاتی، محصولات وی آی پی، محصولات آنتیک، هدیه جدید، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدایای مناسبتی و… تقدیم نموده است. با هدایای ویژه هفت گردون، زیبایی شب یلدا را دو چندان و آن را به خاطره ای شیرین و ماندگار تبدیل نمایید.

ست ساعت خاتم نگارگری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.