13 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > نکات طلایی در خرید هدیه خاص

نکات طلایی در خرید هدیه خاص

نکات طلایی مجموعه عواملی است که تشخص ویژه‌ای به هدیه مورد نظر بخشیده و آن عوامل می‌ تواند هدیه ما را هدیه خاص نماید.
هدیه خاص به منظور برآورد انگیزه های خاصی است. بنابراین هر هدیه نمی‌ تواند خاص قلمداد شود. بسته به نیت و انگیزه شخص در اهدای هدیه باید به دنبال عوامل و شرایطی خاص در انتخاب هدیه بود. به عنوان مثال برای انتخاب هدیه مدیریت باید به نکاتی توجه داشت که آن هدیه را به عنوان هدیه خاص در خور جایگاه و شأن مدیریت یک مجموعه مطرح نماید. اما در نگاهی وسیع تر و کلی تر اصولاً یک هدیه خاص دارای ویژگی های خاصی است که اهم آنها عبارتند از : اصالت محصول انتخابی، یک محصول به عنوان هدیه باید دارای اصالت و هویت شناخته شده باشد.
هدیه خاص باید دارای بار ارزشی و معنوی باشد، هدیه خاص باید ماندگار باشد، هدیه خاص باید به لحاظ کیفی و ساخت قابل اطمینان و معتبر باشد و همچنین هدیه خاص باید دارای وجه زیبایی و جذابیت باشد.
از مجموع عوامل برشمرده فوق و عوامل دیگر که در ذکر این گفتار نیامده است ما به عرصه هدایا، محصولات و حوزه صنایع دستی ایران هدایت می شویم. چه این که صنایع دستی ایران هم دارای هویت و اصالت ایرانی و ملی است، هم دارای شناسنامه، پیشینه و سابقه درخشان می باشد.
هدیه صنایع دستی ماندگار و تأثیرگذار است، دارای ویژگی های کاربردی بوده و از همه مهم تر دارای وجه فوق‌ العاده زیبایی و جذابیت است.
صنایع دستی ایران با عناوین پرشمار سرفصل ها و گرایش های خود به ویژه در حوزه‌های خاتم کاری، میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه، میناکاری روی طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی برنج و میناکاری روی چوب، نقره نما، مس و پرداز، مس و نقاشی (اختصاصی هفت گردون خیال)، منبت، معرق، ترمه، قلمکار، قلمزنی، حکاکی مس، صنایع فرش و گلیم دست بافت، فیروزه کوبی و… سرشار از هدیه خاص می باشد که انتخاب از میان پیشنهادات جذاب و متفاوت آن می تواند منظور نظرت در تهیه هدیه خاص باشد.

ست سنبلدان و قندان فیروزه کوبی

هدیه خاص در هفت گردون خیال

بازرگانی هفت گردون خیال با ارائه کلکسیونی از هدیه نفیس و ارزشمند صنایع دستی خود تحت عناوین : هدیه رئیس، هدیه خاص، هدیه ویژه، هدیه لوکس، هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدیه مدیر و هدیه جدید یاریگر شما در انتخاب هدیه و یا هدایای مورد نظرتان می باشد.
هدایای نفیس هفت گردون با پوشش مناسب در جعبه های لوکس و زیبا عرضه می‌شود که تأثیر بسزا و شایسته ای را بر جای می گذارد و خاطره ای شیرین و ماندگار را در اذهان ثبت می نماید.
وبسایت جامع هفت گردون خیال میعادگاه ما با شما در عرصه ارائه ای متفاوت، ماندگار و جذاب هدایای نفیس و فاخر صنایع دستی می باشد.

خاتم‌ کاری روی مس و شب یلدا

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.