07 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > هدایای خاتم کاری

هدایای خاتم کاری

هنر-صنعت اصیل و زیبای خاتم کاری همواره در طول تاریخ صنایع دستی ایران به ویژه در سده‌های اخیر دارای محبوبیت و جذابیت ویژه و عام بوده است، چه آن هنگام که این هنر را صرفاً در کاخ ها و دربار سلاطین و طبقات اشراف می‌ توانستیم نظاره‌گر باشیم، چه هم اکنون که با گسترش آن به سایر طبقات و اقشار گوناگون جامعه مواجه می باشیم.
در هر حال نشان از محبوبیت و جذابیت این هنر-صنعت زیبا و اصیل می‌ دارد.
خاتم‌ کاری با طیف وسیع، متنوع و متکثری از محصولات کاربردی، زیبا و خاص هم اکنون در صدر انتخاب‌ های افراد، سازمان ها، ارگان ها و نهادهای مختلف و مهم دولتی و خصوصی در تهیه هدایای مورد نیازشان در مناسبت‌ های گوناگون می باشد. تنوع محصولات و هدایای خاتم کاری بسیار گسترده است و شاید به جرأت بتوان اذعان داشت هیچ کدام از شاخه های متنوع صنایع دستی ایران همچون هنر خاتم کاری نتوانسته است این چنین تنوع و تکثری را تجربه نموده باشد.
از انواع محصولات متنوع خانگی همچون ظروف متنوع چون بشقاب، کاسه، گلدان، شکلات خوری، آجیل خوری، میوه خوری، سنگاب، سرویس های زیبای چای خوری، انواع جام‌ های شربت خوری، انواع قاب های عکس، تابلو نقاشی خط، انواع ساعت های نفیس اداری رومیزی مدیریتی شامل قلمدان، جا‌کارتی، پایه پرچم، جای تقویم، خودکار و خودنویس خاتم، جعبه لوازم التحریر، جای دستمال کاغذی، جای سر رسید و انواع محصولات تزئینی همچون قاب های ترکیبی خاتم و مینا، خاتم و منبت، خاتم و معرق، انواع محصولات فرهنگی و مذهبی نظیر رحل خاتم، قرآن مجید تمام خاتم، جعبه کتب ادعیه و قرآن مجید و محصولات و ادوات سرگرمی و ورزشی نظیر شطرنج، تخته نرد و چوگان و همچنین محصولات مرتبط با حوزه معماری داخلی و خارجی نظیر درب و پنجره خاتم و جداکننده های خاتم.
با این پیش زمینه می‌توان به گستردگی محصولات و هدایای خاتم کاری پی برد و امکان انتخاب گسترده و بی نظیری که برای علاقمندان و متقاضیان محترم فراهم گردیده است و می‌ماند نکته مهم و اساسی که در گفتارهای پیشین نیز بدان اشاره رفته است و آن انتخاب محصولی اصیل، مطمئن و از میان انبوه آثار ارائه شده در بازار است که بعضاً محصولاتی بی‌ کیفیت و فاقد شاخصه های لازم و ضروری در ساخت آثار خاتم را عرضه کرده اند.

ست گلدان خاتم کاری

هفت گردون و هدایای خاتم نفیس مطمئن و جذاب

هفت گردون خیال با بهره‌مندی از استادکاران متبحر خاتم در مجموعه خود افتخار دارد که هدایایی نفیس و مطمئن را در حوزه خاتم کاری و سایر شاخه‌ های مهم و اصلی صنایع دستی ایران را تقدیم به علاقمندان و متقاضیان گرامی نموده است.
هدایایی ویژه تحت عناوین : بسته های اقتصادی، هدایای مدیریتی، محصولات آنتیک، هدایای تبلیغاتی، محصولات وی آی پی، هدایای سازمانی، هدیه اداری، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدایای مناسبتی و…
با خرید از وبسایت جامع هفت گردون خیال می توانید موجبات امنیت خاطر و اطمینان از خرید محصول، به صرفه بودن اقتصادی و انتخاب بهترین‌ ها را تجربه نمایید.

ست گلدان خاتم کاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.