10 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه جدید صنایع دستی و رونق تولید ملی

هدیه جدید صنایع دستی و رونق تولید ملی

در ایامی که به سبب شیوع ویروس کرونا و عوامل دیگر، عرصه تولید ملی درگیر رکود و بحران گردیده، صنایع دستی ایران با تمام سختی ها و فراز و فرودهای دامنگیر عرصه تولید و اقتصاد به حیات خود ادامه داده و چراغ تولید ملی را فروزان و روشن نگه داشته است، چرا که صنایع دستی ایران به تمامی صنعتی ملی است و از صفر تا صد آن کاملاً داخلی و بومی است و نه تنها صنعتی ارز بر نمی باشد بلکه خود عاملی است در جهت رونق اشتغال بازار داخلی و همچنین بازار صادرات محصولات ایرانی و در نتیجه ارز آور.
خوشبختانه دست‌ اندرکاران و هنرمند صنعتگران این عرصه با توجه به نیاز نسل های جدید، محصولاتی روزآمد و متناسب با سلیقه امروز در حوزه کاری خود این امر را لحاظ نموده و با خلق ابتکارات و نوآوری های ویژه، ارائه ای نوین را در دستور کار خود قرار داده و محصولات جدید و هدیه جدید را در حوزه‌ های کاری خود به جامعه عرضه نموده اند.
حوزه های متنوعی همچون : خاتم کاری، میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه، میناکاری روی طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی برنج و میناکاری روی چوب، نقره، نقره نما، مس و پرداز، مس و نقاشی (ابداعی هفت گردون خیال)، منبت، معرق، سفال، سرامیک، شیشه، فرش، گلیم، تابلو فرش دست بافت، ترمه، قلمکار، قلمزنی، حکاکی مس، حکاکی چوب، زیورآلات مدرن و سنتی دست ساز، فیروزه کوبی و… هرکدام با عرضه محصول جدید و هدیه جدید موجب رونق این میراث ارزشمند ملی و همچنین رونق تولید و اشتغال و اقتصاد بخش های وسیعی از هم میهنان عزیزمان که در این حوزه و حوزه‌ های مرتبط با آن مشغول فعالیت هستند، می گردد.
با توجه به ایام پایانی سال و در پیش بودن عید نوروز و سال جدید طبعاً نیاز جامعه به هدایای نوروزی به ویژه در سطح کلان و در حوزه‌ های اداری و سازمانی به طور فزاینده‌ ای در پیش است.
بر آحاد ما فرض است که با تهیه هدایای مورد نیاز نوروزی خود از این عرصه، ضمن حفظ این میراث گرانسنگ ملی و میهنی به رشد و توسعه اشتغال و چرخش چرخ تولید ملی در این مرز و بوم کمک نماییم.

ست گلدان فیروزه کوبی

هدیه جدید صنایع دستی و هفت گردون خیال

بازرگانی هفت گردون خیال در راستای تأمین نیاز جامعه به هدایای نوین، زیبا و کاربردی به ویژه از حوزه صنایع دستی نفیس، اصیل و فاخر ایرانی اقدام به عرضه پکیج های متنوع انحصاری چند محصوله، زیبا و کاربردی از مجموعه ارزنده ترین محصولات صنایع دستی خود نموده است.
پکیج های متنوع و مناسب برای هدایای به ویژه نوروزی در حوزه : هدیه رئیس، هدیه مدیر، هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه ویژه و هدیه جدید.
وبسایت جامع هفت گردون خیال در بردارنده تمامی پیشنهادات متنوع و جذاب در قالب پکیج های انحصاری همراه با بسته بندی های شکیل و وزین بوده و آماده ارائه خدمات به متقاضیان گرامی از ابتدا تا انتها می باشد.

صنایع دستی اصفهان عرضه‌ کننده هدیه شب یلدا

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.