10 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه خاص صنایع دستی و عید نوروز

هدیه خاص صنایع دستی و عید نوروز

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و رسیدن عید نوروز فعالان حوزه صنایع دستی در تدارک هدیه خاص این عید باستانی و ملی تلاش می‌ نمایند. خوشبختانه صنایع دستی ایران به واسطه کثرت محصولات متنوع، زیبا و شکیل از حوزه‌ های مختلف مورد نیاز جامعه و همچنین دارا بودن صدها زیرمجموعه به ثبت رسیده دستی پر در این عرصه داشته و می‌ تواند پاسخگوی شایسته نیازهای متفاوت طبقات و اقشار گوناگون جامعه به ویژه سازمان ها، نهادها و مؤسسات بزرگ دولتی و خصوصی باشد.
تکثر شاخه‌های صنایع دستی چونان رنگین کمانی زیبا در آسمان فرهنگ و هنر و صنعت این سرزمین می درخشد، شاخه‌ هایی همچون خاتم کاری، میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه، میناکاری روی طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی چوب و میناکاری روی برنج، نقره نما، مس و پرداز، مس و نقاشی (ابداعی هفت گردون)، فیروزه‌ کوبی، منبت، معرق، ترمه، قلمکار، قلمزنی، حکاکی مس، حکاکی چوب، فرش، گلیم، تابلو فرش دست بافت، زیورآلات سنتی و… هر کدام دارای دستاوردهای درخشانی در زمینه عرضه انواع هدایای شکیل، زیبا و نفیس بوده که می‌ توان از میان آن دست به انتخاب یک هدیه خاص عید نوروز زد.
این امر به ویژه برای سازمان‌ ها و ارگان‌ های بزرگ دولتی و خصوصی که در پایان سال و به رسم نکوداشت سال نو هدایایی را به همکاران خود، مدیران شرکت‌ذها و مؤسسات طرف همکار اهدا می نمایند، اهمیت بیشتری می یابد، چرا که هدایای سازمانی و اداری ماهیتاً متفاوت با هدایای دوستانه و خانوادگی بوده و نوعی رسمیت خاص دارد و الزاماتی دارد که بهتر است برای نیل به بهترین نتیجه آن الزامات را هنگام تهیه هدایای نوروزی مدنظر قرار داده و با توجه به آن هدایای خود را تهیه، انتخاب و ارسال نمایند.
خوشبختانه با اقبال روبه رشدی که نسبت به محصولات فاخر و اصیل صنایع دستی ایران طی سالیان اخیر روبرو گشته ایم جای امیدواری است و در سال‌های آینده و پیش رو شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر صنایع دستی ایران و اشتغال بیشتر متقاضیان کار نسبت به ورود به این حیطه باشیم تا بدین سبب بتوانیم به عنوان میراث داری شایسته برای صیانت از این میراث ملی باشیم.

ست گلدان میناکاری

هفت گردون خیال و هدیه خاص عید نوروز

بازرگانی هفت گردون خیال در راستای ایفای تعهد سازمانی خود نسبت به صیانت از این میراث ملی و همچنین تعهد به متقاضیان گرامی هدایای صنایع دستی نسبت به عرضه محصولات اصیل، شکیل و نفیس صنایع دستی به ویژه برای مناسبت هایی همچون سال نو اقدام به طراحی و ساخت پکیج هایی چند محصوله و جذاب جهت رفع نیاز متقاضیان به هدایای صنایع دستی در حوزه‌ هایی همچون : هدیه مدیر، هدیه اداری، هدیه رئیس، هدیه مدیریت، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه ویژه و هدیه جدید نموده است.
وبسایت جامع هفت گردون خیال دربردارنده تمامی پیشنهادات متنوع و جذاب در قالب پکیج های مختلف بوده و از ابتدا تا انتها در کنار شما و همراه شما می باشد.
با ورود به وبسایت جامع هفت گردون خیال و رؤیت و تهیه تمامی پکیج های مورد اشاره در وبسایت، عید خود را شیرین تر و زیباتر نمایید.

صنایع دستی و اقتصاد خانواده

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.