08 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه سازمانی برای سال نو چه مناسب است

هدیه سازمانی برای سال نو چه مناسب است

نرم نرمک می رسد اینک بهار           خوش به حال روزگار
چیزی به پایان سال و فرا رسیدن سال نو و عید نوروز و بهار نمانده است.
عید خواهد آمد با تمام زیبایی ها، آیین‌ها، رسوم زیبا و تغییر و تحول های طبیعی و ذاتی اش و از جمله رسوم زیبایش، سنت پسندیده اهدای هدیه به مناسبت حلول سال نو است، امری مبارک و خجسته چه در سطح خانوادگی و دوستانه و چه در عرصه های فراخ تر و در سطح اجتماع و حوزه های کاری و اداری.
بسیاری از سازمان‌ ها و ادارات بزرگ دولتی و خصوصی نیز در این نو شدن همگانی مشتاقانه حضور داشته و در تدارک استقبال از سال نو به همکاران، مدیران، شرکت‌ ها و مؤسسات طرف همکار و اسپانسرهای خود هدیه سازمانی را اهدا می نمایند.
هدیه سازمانی از دغدغه‌ های مؤسسات و سازمان ها در ایام پایانی سال است. این که برای هدیه سال نو و هدیه سازمانی مطبوعشان چه چیزی مناسب است. از آن جا که عید نوروز از رسوم و سنن زیبای ملی ماست، انتخاب یک هدیه مناسب نیز باید متناسب با این میراث و یادگار ارزشمند نیاکانمان باشد و چه انتخابی شایسته تر و مناسب تر از حوزه اصیل، ارزشمند، زیبا و خاص صنایع دستی ایران با طیف وسیع و گسترده ای از هدایای متنوع، زیبا، اصیل و ویژه.
چرا که سرشاخه های متنوع و متکثر آن همچون : خاتم‌ کاری، فیروزه کوبی، نقره، نقره نما، مس و پرداز، مس و نقاشی، منبت، معرق، ترمه، قلمکار، قلمزنی، میناکاری، سفال، سرامیک، شیشه، فرش، گلیم، تابلو فرش دست بافت، زیورآلات مدرن و سنتی دست ساز، الماس تراش، حکاکی مس، حکاکی چوب و… می‌ تواند پوشش دهنده تمامی سلیقه ها و علائق مختلف و همچنین نسل های متفاوت باشد. همچنین است امکان انتخاب مناسب ترین هدیه سازمانی از حوزه محصولات صنایع دستی ایران توسط سازمان ها و دوایر دولتی و خصوصی.

خرید هدایای اداری از حوزه میناکاری

هفت گردون خیال و هدیه سازمانی برای سال نو

بازرگانی هفت گردون خیال در تدارک ویژه برای استقبال از سال نو و رفع نیاز سازمان ها، ارگان ها و مؤسسات مختلف دولتی و خصوصی به تهیه هدیه سازمانی ویژه سال نو، اقدام به طراحی و خلق پکیج هایی ویژه، متفاوت، جذاب، چند محصوله از صنایع دستی اصیل ایرانی در بسته‌ بندی‌ های وزین و شکیل نموده است.
پکیج هایی مناسب در حوزه‌ هایی همچون : هدیه رئیس، هدیه مدیر، هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدیه سازمانی، هدایای تبلیغاتی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه ویژه، هدیه جدید، هدایای مناسبتی، بسته های اقتصادی، محصولات وی‌ آی‌ پی، محصولات آنتیک و…
وبسایت جامع هفت گردون خیال عرضه کننده تمامی پیشنهادات فوق برای متقاضیان گرامی بوده و از ابتدا تا انتها مشاوری شایسته، پاسخگو و متعهد برای شما به منظور انتخاب و تهیه مناسب ترین ها می باشد.

ست گلدان و شیرینی خوری فیروزه کوبی

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.