10 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه سازمانی خاص بدهیم

هدیه سازمانی خاص بدهیم

هدیه سازمانی هدیه ای است با خصوصیات ویژه. سازمان ها و مؤسسات مختلف دولتی و خصوصی در طی سال کاری به مناسبت های گوناگونی همچون مراسم تودیع و معارفه مدیریت، جشن بازنشستگی پرسنل تحت امر، سالگرد تأسیس سازمان، شروع همکاری با مجموعه‌ ای دیگر، اعیاد ملی و مذهبی…
با این اوصاف می‌ توان گفت که هدیه سازمانی در دسته بندی های معمول در دسته هدیه خاص جای می‌گیرد.
هدیه سازمانی دارای ویژگی‌ هایی است همچون : اصالت، هویت، شناسنامه، کاربردی، زیبا و رسمیت. این‌ ها بخش‌ هایی از ویژگی‌ های یک هدیه سازمانی است، لیکن تمام آن نیست.
از جمله عوامل مهم و تاثیرگذار دیگر جهت تحقق اهداف و نیات اولیه از اهدای هدیه سازمانی، نوع پوشش، لفاف و در حقیقت بسته بندی آن است.
بسته بندی از عوامل تأثیرگذار بسیار مهم در بالا بردن اعتبار و وزن هدیه سازمانی می باشد.
هرچه پوشش و بسته بندی هزینه وزین تر و شکیل تر باشد، اعتبار و نیز تأثیرگذاری هدیه بیشتر می‌ شود و اما مهم ترین نکته در انتخاب و تهیه هدیه سازمانی، انتخاب عرصه مورد نظر مطلوب جهت تهیه هدیه می باشد و این که هدیه سازمانی را از کدامین حوزه انتخاب نماییم که اهداف اولیه و نیت اهداکنندگان هدیه به شایستگی برآورده شود.
بی‌تردید حوزه صنایع دستی ایران با طیف گسترده‌ ای از سرشاخه های متنوعی همچون : خاتم‌ کاری، فیروزه کوبی، نقره، نقره نما، مس و پرداز، مس و نقاشی، منبت، معرق، الماس تراش، حکاکی مس، حکاکی چوب، سفال، سرامیک، میناکاری، شیشه، فرش، گلیم، تابلو فرش دست بافت، ترمه، قلمکار، قلمزنی، زیورآلات مدرن و سنتی دست ساز و صدها عنوان دیگر، مناسب ترین عرصه برای انتخاب هدیه سازمانی باشد.
چرا که صنایع دستی ایران به عنوان یکی از ارزشمندترین موارد ملی و میهنی ماست که دارای اصالت، زیبایی، جذابیت، کاربردی، هویت و شناسنامه می باشد.

دیه تبلیغاتی و اعیاد ملی و مذهبی

هدیه سازمانی خاص در هفت گردون خیال

بازرگانی هفت گردون خیال ضمن تلاش ویژه برای پاسداشت و نیز رشد و گسترش این میراث ملی با درک ضرورت نوآوری و خلاقیت به ویژه در حوزه صنایع دستی ایران چه در عرصه تولید و چه در عرصه ارائه، اقدام به نوآوری و ابداع در این حوزه نموده است و با طراحی و خلق پکیج های انحصاری و ویژه متشکل از نفیس ترین محصولات صنایع دستی خود به انضمام محصولات مکمل نظیر محصولات الکترونیک، محصولات چرم، دیوان نفیس شعرا و کتب مذهبی و ادعیه، لوازم التحریر لوکس و مدیریتی و… راهی نوین را گشوده است.
پکیج های انحصاری هفت گردون از مناسب ترین گزینه های موجود برای عرصه هایی همچون : هدیه مدیر، هدیه رئیس، هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدیه سازمانی، بسته های اقتصادی، محصولات آنتیک محصولات وی آی پی، هدایای تبلیغاتی، هدایای مناسبتی، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدیه ویژه و… می باشد که خوشبختانه با استقبال شایان توجهی از سوی مؤسسات و نهادهای مختلف دولتی و خصوصی روبرو گردیده است.
وبسایت جامع هفت گردون خیال با ارائه تمام پیشنهادات تدارک دیده شده برای متقاضیان محترم همواره در کنار شما جهت رسیدن به بهترین نتیجه بوده و می باشد.

صنایع دستی افتخار ملی

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.