09 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > سفره هفت سین سال نو ویژه هدیه سازمانی

سفره هفت سین سال نو ویژه هدیه سازمانی

سال نو در راه است و رسوم زیبای آن از جمله سفره هفت سین در پیش.
حال کمی پیش تر می رویم و آن را در چارچوبی وسیع تر مدنظر قرار می‌ دهیم، هدیه سازمانی.
آیا سفره هفت سین با هدیه سازمانی نسبتی دارد؟ شاید داره بدو امر پاسخ آن منفی باشد، لیکن با نگاهی دیگر می توان ارتباط منطقی و جالبی بین آن دریافت.
تمامی آحاد و طبقات جامعه پایبند به رسوم زیبای اصیل و پرمعنای عید نوروز از جمله سفره هفت سین هستند و از سوی دیگر سازمان‌ ها و ارگان‌ های بزرگ دولتی و خصوصی نیز هیچ گاه از کنار عید نوروز و سنت های زیبایی آن از جمله اهدای هدیه نوروزی بی‌ تفاوت و آرام نگذشته‌ اند.
سازمان ها و مؤسسات عرفاً در پایان سال هدایایی را جهت پرسنل خود و مؤسسات طرف همکاری تحت عنوان هدیه سازمانی نوروزی فراهم و اهدا می نمایند و البته و با افتخار باید اذعان داشت که بیشتر هدایای مورد نیاز خود در مناسبت‌ های مختلف را از حوزه صنایع دستی ایران انتخاب می نمایند، حوزه ای متکثر و متنوع با شاخه های متفاوت و زیبا همچون : خاتم کاری، نقره، نقره نما، مس و پرداز، فیروزه کوبی، ترمه، قلمکار، قلم‌ زنی، سفال، سرامیک، شیشه، میناکاری و بسیاری عناوین مختلف دیگر.
چه زیبا و پسندیده است که سازمان ها و مؤسسات در کنار اهدای هدیه سازمانی خود به افراد یا سازمان‌ های طرف همکار یک ست زیبای هفت سین نیز جهت گرامیداشت این سنت زیبا و پرمعنا اهدا نمایند، تا شاهد بازخورد فوق العاده مؤثر و ماندگاری این اقدام باشند.
امروزه آرایه های زیبایی به سفره اصیل و ویژه هفت سین در جهت پسند سلیقه نسل های نوین افزوده گردیده است که آن را بسی جذاب تر و زیباتر نموده است، از جمله بازرگانی هفت گردون خیال نیز در راستای این پیشنهاد مفید اقدام به طراحی و ساخت ست های متنوع و زیبای هفت سین در دو شاخه مدرن و سنتی نموده است.
هفت سین های مدرن هفت گردون این قابلیت را دارا می باشند که بر اساس رنگ دلخواه و مورد نظر متقاضیان محترم اجرا گردند و در شاخه هفت سین های سنتی و زیبای هفت گردون نیز شاهد ارائه ای جذاب با استفاده از نفیس ترین ظروف صنایع دستی از شاخه های خاتم کاری، میناکاری و فیروزه کوبی در چیدمان سفره هفت سین نوروزی می باشیم که بر زمینه سفره قلمکار یا ترمه ابریشم زیبا گسترده شده‌اند.
این هفت سین ها و نیز پکیج های انحصاری و ویژه فراهم شده برای هدایای نوروزی افراد و سازمان‌ ها به ویژه حوزه‌ هایی همچون : هدیه مدیر، هدیه سازمانی، هدیه اداری، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه ویژه، هدیه جدید، بسته های اقتصادی، هدایای تبلیغاتی، محصولات وی‌ آی‌ پی، محصولات آنتیک و… بسیار کاربردی و مناسب می باشند.
وبسایت جامع هفت گردون خیال با ارائه تمامی هفت سین های تدارک دیده شده و پکیج های انحصاری آماده ارائه خدمات متفاوت و مورد نیاز به متقاضیان محترم می باشد.

ست هفت سین فیروزه کوبی

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.