08 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > صندوقچه خاتم

صندوقچه خاتم

از اصالت، زیبایی، ظرافت و جذابیت هنر خاتم کاری هر چه بگوییم و بنویسیم، شاید نتوان حق مطلب را آنچنان که شایسته این هنر والا است، ادا نمود. حضور خاتم در تمامی عرصه‌ ها و شئون زندگی فردی و اجتماعی ما بسیار چشمگیر و نمایان است، که این امر خود گواهی است بر ضریب نفوذ، محبوبیت و شهرت خاتم در بین عامه مردم ایران. علاوه بر آن محصولات خاتم ایران به ویژه خاتم اصیل، زیبا و ظریف شیراز دارای اشتهاری بین‌ المللی بوده و متقاضیان فراوانی دارد.
طیف وسیع محصولات خاتم متنوع بوده و شامل محصولات، ظروف و تجهیزات خانگی، ملزومات اداری، محصولات مذهبی و ارزشی، محصولات سرگرمی و ورزشی، ادوات تزئینی و… می باشد.
در حوزه محصولات خانگی شاهد تنوع بی نظیری از صنایع دستی خاتم کاری می باشیم که هرکدام به عنوان هدایای خاتم کاری ارزشمندی در مناسبت های گوناگون دارای کاربرد بوده و ماندگار است. انواع گلدان های متنوع در ابعاد و اشکال متفاوت، انواع کاسه ها، بشقاب ها، شیرینی خوری های تخت و گود پایه دار و مسطح، انواع آجیل خوری، آینه و شمعدان، جای زعفران، سکه و جواهر و…
صندوقچه های ویژه جواهر در ابعاد و اشکال و طراحی های متفاوتی عرضه گردیده اند که به میز آرایش و یا کنسول جلوه خاص و فوق العاده ای می بخشد. یکی از انواع این صندوق‌ ها، صندوق‌های پایه دار با درب منحنی تمام خاتم و یا مسطح تمام خاتم است، که بسیار جذاب و زیبا بوده و خود به تنهایی نیز می تواند به عنوان محصولی دکوراتیو جلوه‌ گری نمایند.
همچنین از انواع مسطح آن در میزهای اداری و در ست های مدیریتی می‌توان استفاده کرد که در کنار سایر ملزومات اداری خاتم جلوه ی فوق‌ العاده به میز مدیریتی می‌بخشد و اصالتی خاص را به نمایش می گذارد.

ست گلدان خاتم کاری

هفت گردون خیال خاتم کاری و هدایای آن

شرکت هفت گردون در راستای ارج نهادن و تلاش در رشد و گسترش این میراث گران‌ بهای ملی با بهره‌مندی از اساتید خاتم کار خود در طراحی و تولید محصولات نفیس خاتم در چیدمان های خلاقانه پکیج های ابداعی و انحصاری خود از هدایای خاتم‌ کاری بهره فراوان بوده و توانسته است نظر مساعد بسیاری از مخاطبین محترم خود در مؤسسات و نهادهای دولتی و خصوصی را به این پکیج های جذاب جلب نمایند.
پکیج هایی چون : بسته های اقتصادی، هدایای مدیران، محصولات آنتیک، محصولات وی آی پی، هدایای سازمانی، هدایای تبلیغاتی، هدایای اداری، هدیه لوکس، هدیه خاص، هدیه جدید، هدایای فاخر و…
وبسایت جامع هفت گردون خیال با ارائه تمامی هدایای خود تحت قالب پکیج های ذکر شده از ابتدا تا انتهای یاری گر شما و مشاورین امین و متعهد در انتخاب و تهیه هدایای موردنظر می باشد.

ست گلدان خاتم کاری و جاجواهری تمام خاتم

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.