07 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > هدیه لوکس آجیل خوری خاتم

هدیه لوکس آجیل خوری خاتم

ختم هنرهای صنایع دستی ایران در هنر-صنعت خاتم‌ کاری تجلی یافته است.
هنری اصیل و دیرین، زیبا، فوق العاده پرکار و جذاب. هنر خاتم کاری از سرآمدهای صنایع دستی ایران است مه نه تنها در حوزه داخلی که در فراسوی مرزهای میهن عزیزمان ایران نیز دارای اعتبار، مقبولیت و هواخواه است.
از همین روی است که بسیاری از گردشگرانی که برای سیاحت به میهن عزیزمان سفر می نمایند به ویژه در شهر شیراز که خاستگاه هنر خاتم کاری در ایران است، به دنبال تهیه سوغاتی از خانواده بزرگ خاتم کاری می روند.
خاتم کاری هنری است که در زیرساخت های متفاوتی ارائه می‌ شود، از قبیل چوب، مس و… لیکن در نوع محصول ارائه شده کمتر هنر-صنعتی از حوزه صنایع دستی ایران است که توانسته باشد همچون خاتم کاری آنچنان طیف وسیع و گسترده‌ ای را پوشش دهد.
در حوزه محصولات و تجهیزات خانگی شاهد بیشترین محصولات ارائه شده خاتم‌ کاری می‌ باشیم محصولاتی همچون انواع گلدان های متنوع، بشقاب، کاسه، شیرینی خوری، آجیل خوری، سرویس چای خوری، سرویس شربت خوری، سنگاب، آینه و شمعدان و… در حوزه محصولات اداری با ارائه انواع ست های نفیس رومیزی مدیریتی و اداری شامل خودکار و خودنویس خاتم، جای کارت، جای سررسید و تقویم رومیزی، پایه لوگو، پایه پرچم، جعبه لوازم التحریر، انواع قلمدان ها و جاقلمی های متنوع و… در حوزه محصولات فرهنگی اقلامی همچون رحل قرآن، جعبه تمام خاتم ویژه کتب نفیس و مذهب همچون قرآن مجید و نهج البلاغه و مفاتیح و… در حوزه ادوات سرگرمی و ورزشی با محصولاتی همچون همچون شطرنج تمام خاتم، تخته نرد، چوگان و… از حوزه ادوات دکوراتیو و تزئینی می توان انواع قاب تابلو های تمام خاتم یا ترکیبی با دیگر هنرهای صنایع دستی همچون میناکاری و خاتم، منبت و خاتم، معرق و خاتم و… در حوزه معماری داخلی و خارجی نیز شاهد ارائه محصولاتی زیبا و نفیس همچون انواع مبلمان، جداکننده یا پارتیشن، درب و پنجره خاتم و… می باشیم.
محصول مورد نظر امروز از حوزه محصولات خانگی خاتم‌ کاری، آجیل خوری خاتم می باشد.
این محصول زیبا و منحصر به فرد در انواع نقوش و رنگ بندی های جذاب ارائه گردیده است.
آجیل خوری های نفیس خاتم کاری در سایزهای مختلف ارائه گردیده و در بعضی از نمونه‌ های آن مزین به حاشیه زیبای قلم زنی بود که جلوه بسیار زیبایی به آن بخشیده است.
این آجیل خوری های زیبای خاتم می تواند گزینه بسیار مناسبی به عنوان یک هدیه لوکس تلقی گردد.

خاتم کاری روی مس سرآمد هنرهای صنایع دستی

پیشنهادات هفت گردون خیال از محصولات خاتم کاری

بازرگانی هفت گردون خیال در چیدمان پکیج های انحصاری و ابداعی خود همواره جایگاه ویژه ای را برای محصولات زیبا و اصیل خاتم در نظر داشته و دارد و بر این مبنا در زمینه پیشنهادات متنوع خود از محصولات اصیل خاتم کاری اساتید طرف همکار در مجموعه خود دستی پر دارد.

پکیج های هفت گردون خیال تحت عناوینی همچون : بسته های اقتصادی ، هدایای مدیریتی ، محصولات آنتیک ، هدایای تبلیغاتی ، هدایای سازمانی ، محصولات وی آی پی ، هدیه اداری ، هدیه لوکس ، هدیه ویژه ، هدیه خاص ،  هدایای مناسبتی و … عرضه گردیده اند که در بسیاری از آنان از هدایای خاتم کاری نفیس بهره برده شده است.

با رجوع به وبسایت جامع هفت گردون خیال و مشاهده تمامی پکیج های عرضه شده می توانید با انتخابی شایسته نسبت به رفع نیاز خود به هدایای اصیل و لوکس اقدان نموده و خاطره ای ماندگار را رقم بزنید.

ست آجیل خوری و گلدان خاتم کاری

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.