07 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > خاتم کاری > هدیه لوکس سرویس شربت خوری خاتم کاری

هدیه لوکس سرویس شربت خوری خاتم کاری

هنر اصیل خاتم کاری از شاخص‌ ترین حوزه‌ های متنوع صنایع دستی ایران است. هنری با اصالت، دقت فراوان در ساخت، چشم‌ نواز و ظرافت نقش. شیراز زادگاه این هنر زیبا و اصیل بوده و کماکان خاتم شیراز به لحاظ ظرافت نقش و ساخت حرف اول را می‌زند و البته همانند بسیاری از هنر‌های دیگر صنایع دستی، این هنر در اصفهان مهد صنایع دستی ایران نیز رواج چشمگیری یافته و به لحاظ تنوع در نقش، گوی سبقت را از دیگر شهرها را ربوده است. شهرت هنر خاتم ایران مرزهای این مرز و بوم را نیز پشت سر گذاشته و توانسته است جایگاه شایسته ای در بین بسیاری از کشورهای هم جوار و اروپایی برای خود به دست آورد.
هدیه لوکس خاتم کاری انتخاب اول بسیاری از گردشگران عزیزی است که به ایران سفر کرده و مبادرت به تهیه سوغات سفر می نمایند.
تنوع محصولات خاتم کاری بسیار چشمگیر بود و شاید کمتر حوزه ای از شاخه های مختلف صنایع دستی ایران باشد که بتوان آن را هم ردیف محصولات خاتمی در تکثر و تنوع فرآورده‌ های آن دانست.
از حوزه محصولات خانگی همچون انواع ظروف، کاسه و بشقاب، آینه و شمعدان، سرویس چای خوری، سنگاب، انواع شیرینی خوری، شکلات خوری و… در حوزه محصولات اداری با ارائه انواع ست های نفیس مدیریتی رومیزی شامل جاکارت، جاقلمی، جای سررسید و تقویم، پایه پرچم، جای نشان و لوگوی اداری، جعبه دستمال کاغذی، خودکار و خودنویس خاتم و… از حوزه محصولات سرگرمی و ورزشی انواع شطرنج، تخته نرد، چوگان و… از شاخه محصولات معنوی و ارزشی قرآن تمام خاتم، انواع رحل های خاتم، جعبه های نفیس و ارزشمند خاتم و… از شاخه محصولات دکوراتیو انواع قاب های زیبای خاتم و نیز قاب های ترکیبی خاتم و مینا، خاتم و منبت، خاتم و معرق و… همچنین از حوزه محصولات مرتبط با معماری داخلی انواع درب های خاتم، پارتیشن، مبلمان و… یکی از هدایای جذاب خاتم به عنوان هدیه لوکس سرویس شربت خوری خاتم می باشد که جلوه های ویژه و خاصی داشته و بسیار چشمگیر می‌باشد.
این ست زیبا متشکل از شش عدد جام خاتم کاری شده پایدار و یک عدد سینی فوق‌ العاده خاتم کاری است که هم در دو شکل تمام خاتم و هم خاتم کاری در حاشیه و قلمزنی در وسط سینی، ارائه گردیده اند.

از صنایع دستی اصفهان بیشتر بدانیم

هفت گردون خیال و هدیه لوکس خاتم کاری

بازرگانی هفت گردون خیال با ارائه پیشنهادات جذابی متشکل از نفیس ترین و لوکس ترین محصولات استادکار خاتم خود به همراه هدایای ارزشمند از سایر حوزه های مهمی همچون میناکاری، نقره نما، مس و پرداز، مس و نقاشی، ترمه، قلمکار و… در قالب پکیج هایی متنوع و چند محصوله تحت عناوین بسته های اقتصادی، هدایای مدیریتی، محصولات آنتیک، هدیه ویژه، هدایای تبلیغاتی، محصولات وی آی پی، هدیه اداری، هدایای سازمانی، هدیه خاص، هدایای مناسبتی و… توانسته است در راستای فراهم نمودن خواست متقاضیان محترم به هدایای لوکس و فاخر صنایع دستی ایران گامی مهم برداشته و با جلب اعتماد و همکاری متقابل با بسیاری از سازمان‌ ها و نهادهای معتبر و بزرگ دولتی و خصوصی فضایی تازه و جذاب خلق نماید.
ارائه هدایای فوق در بسته بندی های شکیل و مستحکم گامی دیگر از این مجموعه بود که آن را به سلامت برداشته است.
وبسایت جامع هفت گردون خیال عرصه ای است برای انتخابی شایسته، به صرفه و ماندگار.

خاتم کاری روی مس تلفیق هنر و صنعت

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.