10 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه مدیریت ویژه شب یلدا

هدیه مدیریت ویژه شب یلدا

خوشبختانه امروزه شاهد رشد روز افزون گرایش عمومی بیشتر به نگاهبانی و گرامیداشت سنن و فرهنگ و آداب و رسوم ملی و سنتی ایرانی در جامعه هستیم.
یکی از زیباترین و پرمعنا ترین سنن ملی میهنی ما، گرامیداشت شب یلداست، شبی سرشار از مفاهیم والا، امیدآفرین و زیبا.
شب یلدا پیش‌درآمد شایسته و سزاواری برای جشن نوروز و عید سال نو و بهار است. گرامیداشت آداب و سنن این شب زیبا آمیخته است با سنبل هایی زیبا همچون سینی چله برون برای نوعروس.
با اهدای هدیه به عزیزان سرمای زمستان را به گرمای محبت تبدیل نمایید. این مراسم نیکو رفته رفته در سطح اجتماعی نیز گسترش یافته و نهادها و سازمان‌ ها به پرسنل خود هدیه یلدا می دهند یا بالعکس برای مدیریت عالی مجموعه هدیه یلدا به عنوان هدیه مدیریت در نظر گرفته شده و اهدا می گردد و پسندیده و شایسته است هدیه مدیریت برای این شب یلدا دارای ویژگی‌ های متناسب با این سنن و رسوم باشد.
یکی از مناسب ترین عرصه ها برای انتخاب هدایای ویژه همچون هدیه مدیریت، هدیه یلدا، هدیه نوروز و… حوزه گسترده و متنوع صنایع دستی ایران با گرایش هایی همچون خاتم کاری، میناکاری روی مس، میناکاری روی سفال، میناکاری روی شیشه، میناکاری روی طلا، میناکاری روی نقره، میناکاری روی برنج و میناکاری روی چوب، نقره نما، فیروزه کوبی، مس و پرداز، مس و نقاشی (ابداعی هفت گردون خیال)، منبت، معرق، ترمه، قلمکار، قلمزنی، سفال، سرامیک، شیشه، فرش و گلیم دست بافت و صدها شاخه متنوع دیگر می باشد.
هنری دارای اصالت، سرشار از مفاهیم و پیام والای متعالی، زیبا، جذاب، کاربردی، دارای هویت، اصالت و شناسنامه.
در این عرصه ما شاهد عرضه محصولاتی فاخر و نفیس می باشیم که به شایستگی می‌ توانند به عنوان هدیه مدیریت در مناسبت‌ های مختلف انتخاب، تهیه و اهدا گردند و خاطره ای شیرین و ماندگار را رقم بزنند.

خرید صنایع دستی اقتصادی و جذاب

هفت گردون خیال هدیه مدیریت ویژه یلدا

بازرگانی هفت گردون خیال در راستای گرامیداشت و همچنین رفع نیازهای متقاضیان محترم در زمینه هدایای مناسبتی گوناگونی از حوزه صنایع دستی همچون شب یلدا، عید نوروز، روز زن، روز پرستار، روز دانشجو و… اقدام به طراحی و تولید پکیج هایی ویژه در بسته بندی های شکیل و وزین در حوزه‌ هایی همچون هدیه رئیس، هدیه مدیر، هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدیه خاص، هدیه لوکس، هدیه ویژه و هدیه جدید نموده است. وبسایت جامع هفت گردون خیال با ارائه این مجموعه های متنوع، انحصاری و جذاب گامی مهم در راستای این امر برداشته و از ابتدا تا انتها همراه و همگام شما در انتخاب هدایای مورد نظرتان بوده و یاریگر شما در انتخاب مناسب ترین ها، بهترین ها و به صرفه ترین هاست.

خرید صنایع دستی برای هدیه شب یلدا

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.