14 اردیبهشت 1403

جهت خرید محصولات مرتبط با مقالات کلیک کنید

صفحه اصلی > دانشنامه صنایع دستی > هدیه ویژه و پیشنهاد ویژه

هدیه ویژه و پیشنهاد ویژه

هر محصول و کالایی دارای ویژگی‌ هایی به لحاظ ساختار و کارکرد است و طبعاً هدیه ویژه هم به طبع نوع آن و کارکرد آن دارای ویژگی های خاص خود است. نوع آن شامل ویژگی های ساخت می‌شود همانند جنس، رنگ، طرح و نقش و کارکرد آن هم ویژگی‌ های خاص خود را دارد مثلاً محصولی از کالاهای خانگی دارای کارکردی متفاوت با محصولی از حوزه اداری یا فرهنگی هستند.
هنگام تهیه یک هدیه ویژه لازم است هم به ویژگی‌ های ساخت آن دقت و توجه نمود و هم به ویژگی‌ های کاربردی و عملکرد آن.
ضمن اینکه به این نکته نیز باید توجه لازم را مبذول داشت که هدیه برای چه شخص یا سازمانی اهدا می‌شود. طبعاً این به مثابه عامل سوم و یکی از مهم ترین عوامل در انتخاب یک هدیه ویژه برای شخص ویژه است.
هدیه برای مادر در روز مادر باید دارای ویژگی‌ های متناسب با این روز و همچنین شأن و جایگاه والای مادر باشد، یا انتخاب یک هدیه ویژه برای مدیریت کلان یک مجموعه بزرگ اداری و فرهنگی نیز باید متناسب با شأن و جایگاه اجتماعی و مدیریتی آن باشد.
انتخاب حوزه مورد نظر برای تهیه هدیه نیز از دیگر ویژگی‌ های مهم و مورد توجه است.
یکی از مهم‌ ترین عرصه‌ های موجود در انتخاب هدیه که در آن بتوان به تمام ویژگی‌ های برشمرده دست یافت، عرصه صنایع دستی ایران می باشد.
حوزه‌ای با سرشاخه های پرشمار و متنوعی که می تواند پاسخگوی نیاز تمامی سلیقه ها و علائق باشد. شاخه‌ هایی همچون : خاتم کاری، میناکاری روی مس، میناکاری سفال، میناکاری روی شیشه، میناکاری روی طلا، میناکاری روی برنج، میناکاری روی نقره و میناکاری روی چوب، نقره نما، مس و پرداز، فیروزه کوبی، مس و نقاشی (ابداعی هفت گردون)، منبت، معرق، فرش و گلیم دست بافت، سفال، سرامیک، شیشه، حکاکی مس، حکاکی چوب و…
هفت گردون با عنایت به حضور چندین سال در عرصه تولید و عرضه صنایع‌ دستی ایران برای انتخاب یک هدیه ویژه سه حوزه مهم، متنوع و پر محصول خاتم کاری، میناکاری و فیروزه کوبی را پیشنهاد می نماید.
خوشبختانه در سالیان اخیر با رشد و گسترش علاقه عمومی به آثار نفیس و فاخر محصولات صنایع دستی ایران و استفاده سازمان‌ ها و نهادها در مناسبت های مختلف از هدایای صنایع دستی در هر سه حوزه خاتم کاری، فیروزه کوبی و میناکاری شاهد عرضه محصولاتی ویژه و خاص جهت مناسبت های مهم می باشیم و جای خوشوقتی است که فرهنگ عمومی جامعه رفته رفته در این زمینه شاهد افزایش علاقه و اشتیاق به این میراث گرانقدر و اصیل ملی و میهنی است.

خرید صنایع دستی از کجا و چگونه؟

هفت گردون خیال و ارائه هدیه ویژه برای مناسبت های ویژه

بازرگانی هفت گردون خیال از بدو فعالیت در این حوزه، همواره با نگاهی رو به جلو و ترسیم آینده ای درخشان تر برای عرضه و تولیدی وزین، متفاوت و شکیل خود پیشگام در خلق فضایی جدید برای ارائه جدید با ابداع پکیج هایی متفاوت، جذاب، انحصاری و متنوع، سهم شایان توجهی در تغییر نگرش به محصولات و هدایای نفیس صنایع دستی داشته و توانسته است در حوزه‌ هایی همچون : هدیه مدیر، هدیه رئیس، هدیه مدیریت، هدیه اداری، هدیه لوکس، هدیه جدید، هدیه خاص و هدیه ویژه پیشنهادات متنوع و ویژه‌ ای را در وبسایت جامع خود خدمت مراجعین محترم ارائه دهد.
با حضور در وبسایت هفت گردون خیال می توانید با مشاهده مجموعه های بی نظیری از پکیج های پیشنهادی با خیالی آسوده و دستی باز نسبت به تهیه داروی هدایای مورد نیاز خود اقدام نمایید و خاطره ای ماندگار از خود و مجموعه تحت امرتان را در این راستا برجای بگذارید.

شیرینی خوری مس و پرداز

این مطالب را نیز ببینید!

خرید صنایع دستی برای سال جدید

خرید صنایع دستی برای سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.